Ga naar inhoud

HD video geeft haperend beeld


Aanbevolen berichten

Goede morgen,\r\n\r\nSinds kort heb ik een HD video-camera gekocht. Nu wil ik van deze losse beelden een leuke film maken. \r\nWat mij opvalt is dat het beeld vaak stil staat en het geluid gewoon doorloopt. \r\nNu denk ik dat dit kan komen door of de videokaart of het werkgeheugen.\r\n\r\nAls videokaart zit er de Intel G33/G31 express chipset Family (256mb) in.\r\nAls fysiek geheugen zit er 2038 mb in, waarvan ongeveer 80% gebruikt wordt.\r\nAls wisselbestandgrootte is er 4076 mb voorhanden, waarvan ongeveer 43% gebruikt wordt.\r\nAls virtueel geheugen is er 6114 mb, waarvan, onder normale omstandigheden 56% gebruikt wordt.\r\nInformatie vanuit programma Aida32\r\n\r\nVraag:\r\nWillen jullie mij adviseren wat ik in deze moet doen en daaraan gekoppeld ook vertellen van welk merk het beste is.\r\n\r\nIk werk met W7 Home Premium en mijn computer is een Acer Aspire L3600. (kleine kast) 25x19,5x6 cm\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie advies en tijd.\r\nXavier
Link naar reactie
Ik heb slecht nieuws voor je, je hebt een andere computer nodig. \n[URL=\"http://support.acer.com/acerpanam/desktop/0000/Acer/AspireL3600/AspireL3600sp2.shtml\"]\nSpecificaties volgens acer[/URL]\n\nJe moederbord heeft geen PCI-E sloten, dus een andere, snellere, videokaart is niet mogelijk, en er kan maximaal 2 GB ram in. \nDit soort pc\'tjes worden gemaakt voor licht office werk en internetten, niet voor zware desktop applicaties.
Link naar reactie
Omdat je het geheugen niet kan uitbreiden, en er geen andere videokaart in past. \n\nHet [URL=\"http://www.auctiva.com/hostedimages/showimage.aspx?gid=1328982&image=435877486&images=435877486&formats=0&format=0\"]moederbord [/URL]vervangen kan ook niet, omdat er geen standaard model moederbord in de kast zit, en de power supply maar 135 watt heeft. \n\nConclusie: andere computer.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=Marc H;600851]Afspelen =/= Video editen ;)[/QUOTE]\r\n\r\nAh oke, heb zelf een HP voeding gekocht die ook in die pc past van 350W. misschien ook een oplossing voor flappie ? Grotere voeding die compatible is met die kast, en low profile videokaart. Problem solved ???\r\nDt is volgends mij goedkoper dan een nieuwe pc kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...