Ga naar inhoud

pc loopt vast kan zelfs mijn muis niet bewege


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    248

Je had nu toch Windows 7 64bit erop staan?\nIn dat geval heeft Asus geen audiodrivers voor dit MoBo niet voor W7 en niet voor Vista. Wel is er een driver voor XP x64, maar ik weet niet of die gaat werken. Om \'m te downloaden klik je op jouw link naar het MoBo op Downloads, dan achter OS: kan je dus het gewenste OS aanklikken en dan zie je een lijst kies daaruit audio.
Link naar reactie
[QUOTE=JesperKlip;607287]De hoogste compatibiliteitsmodus is WIN7...\nAls ik dat doe geeft ie nog steeds dezelfde melding...[/QUOTE]\nEerst goed lezen ? Ik vroeg \'[I]de hoogste Windows versie die de fabrikant er bij vermeldde[/I]\' (bij de driver van de fabrikant dus), niet de hoogste versie die Windows aangeeft als instelbaar, want dat IS jouw OS al, namelijk Windows 7.\n\n\nJe zit nu op bericht 174.... je maakt weer een fout door ergens iets te downloaden, en te installeren. Je vraagt wel advies, maar als je niet snel genoeg antwoord krijgt....\nGaat er nu geen lampje bij je branden (in je hoofd, niet op je PC trouwens, voordat dat ook niet duidelijk is :idea: :p :idea: ) als een vreemd programma van een vreemde site jou vertelt dat je 77 drivers mist of moet vervangen ? Heeft die site iets met de fabrikant van je PC te maken, of met je besturingssysteem ? Heb je Google gebruikt om eens een uurtje te zoeken naar recensies over die site of dat programma ?\n\nWil je alsjeblieft een herstelpunt terugzetten van voor je laatste \'driver avontuur\' ? Tenminste, ik hoop dat je herstelpunten niet besmet zijn met het één of ander.\n[QUOTE=JesperKlip;607293]Ik heb ook een driver van mn muis moeten installeren maar nu doet mn muis raar..\nik weet niet of het hoort maar op sommige plekken op het beeldscherm gaat mijn muis slomer en hapert ie een beetje..\n[/QUOTE]\n\'Moeten\' installeren ? Nee, dat deed je vrijwillig.\nEn dat haperen komt misschien omdat er nu troep op de achtergrond meedraait die veel processorkracht opeist.\n\n\nGeeft allemaal niet hoor, daar leer je van, maar niet raar opkijken als je beter Windows nog een keertje opnieuw moet installeren, of wat mensen op een ander forum moet gaan vragen om je PC weer schoon te krijgen.
Link naar reactie
herstelpunt terugzetten niet gelukt..\r\njammer..\r\n\r\nMaar toch denk ik dat dat programmatje niet veel kwaad kan..\r\nZe zoeken de juiste drivers en ik moet de zelf handmatig installeren..\r\nBij de installatie van mn geluidskaart was de installatie enz wel van soundmax..\r\nEn mn geluid doet het weer na het gebruik van mn programmatje..\r\n\r\nDe 77 drivers was een soort \'\'glitch\'\' om het maar even te noemen..\r\nEr stonden rijen vol met dezelfde hardware..\r\nin totaal heeft ie maar 3/4 drivers gedownload en mn geluid werkt teminste weer!\r\n\r\n- jesper
Link naar reactie
Je geluid doet het weer, maar wij kunnen niet zien wat er nog meer op je PC terecht is gekomen.\n[QUOTE=JesperKlip;607299]herstelpunt terugzetten niet gelukt..\njammer..[/QUOTE]\nEn vraag je nu af waarom.... Niet te achterhalen. Kan door malware zijn.\n\nKan je in je softwarescherm niet de nieuwe driver voor je muis verwijderen ? Windows heeft zelf prima drivers daarvoor, dus waarom een update ? Er waren op dat vlak geen problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...