Ga naar inhoud

pc loopt vast kan zelfs mijn muis niet bewege


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    248

mijn opa kan er helemaal niks van haha:)\r\n\r\nMaar zelf zou ik in mijn computer niet weten wat los en vast is wat betreft de kabeltjes en alles.. Ik heb eerder in deze topic al een foto gestuurd van de binnenkant...\r\nDe harde schijf heb ik al een keer gechecked met een programmatje die blokje voor blokje nakijkt en er was toen niks mis mee...\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
Ik ben er trouwens achter gekomen dat als ik een spel (Minecraft) ging spelen dat ie toen pas vastliep..\r\n\r\nEn als ik zo nadenk was dat de vorige keer ook zo...\r\nVandaag is namelijk weer de eerste dag dat ik minecraft speel en dan gebeurd er opeens weer iets...\r\n\r\nEen kabeltje in de video kaart misschien niet goed ofzo? (ik heb er geen verstand van maar..)\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
[QUOTE=JesperKlip;603895]heb dus niemand die nog een code heeft...[/QUOTE]\nDat is al uitgelegd, dat gaat niet, je kan iemand anders z\'n code niet gebruiken, dan wordt namelijk ook zijn versie illegaal.\nVerder kost Home premium zo\'n € 90.-\n[URL=\"http://tweakers.net/pricewatch/246778/microsoft-windows-7-home-premium-%28nl-oem-64bit%29.html\"]zie hier(klik)[/URL]
Link naar reactie
krantewijkje heb ik.. daar komt zon 30 euro per maand van binnen..\r\nopa, oma, oom, tante gaan mij niet zomaar geld geven hoor!\r\nMijn ouders uitlenen? nee dat wordt em ook niet....\r\nzakgeld is ook 5 euries in de week duss dat is wel heel lang geen zakgeld...\r\nZie andere topic ([url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=73049&page=3[/url]) ik wil ook nog ram kaartjes kopen dus...\r\nMe ouders vinden het ook stom om hem te kopen -______-\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
Voordat je verder gaat.... want er zijn nogal wat adviezen, en nogal wat fouten:\n\nop deze pagina staan programma\'s welke gemaakt zijn om product keys uit het register te vissen. En bij een herinstallatie heb je die nodig.\n\n[url]http://pcsupport.about.com/od/productkeysactivation/tp/topkeyfinder.htm[/url]\n\n(De eerste, Magical Jelly Bean Keyfinder is er eentje die vaak geadviseerd wordt.)\n\nDus gebruik één van die programma\'s om alvast de Windows Product Key te vinden, en noteer dat op een papiertje.\n\nIk heb hier geen oordeel of inzicht in het wel of niet legaal zijn van jouw versie van Windows 7, dat is misschien voor later, maar het beschikbaar hebben van een [I]nu nog werkend register[/I] doet mij dit adviseren[B];[/B] vindt die key, noteer hem alvast, voor het geval dat je hem nodig mocht hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...