Ga naar inhoud

pc loopt vast kan zelfs mijn muis niet bewege


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik denk wel het beste ja, maar zet hem maar met één schroefje vast die plaat, je moet er uiteindelijk weer in om iets aan dat open sleufje te doen.\n\nNog een tip: bewaar dat kaartje in een stukje aluminium folie gewikkeld. Dat is de veiligste manier tegen statische elektriciteit, mits het kaartje er [I]een paar minuten uit [/I]is om de eventuele condensators te hebben ontladen (wat het inmiddels is), en mits er [I]geen batterij[/I] op het kaartje zit (wat er niet op zit).\nEn [I]altijd [/I]een insteekkaart aan de metalen strip vastpakken, zeker bij eerste aanraking.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    248

Als je nog een kind bent, dan heb je vast wel ouders. Leg die uit dat je niet met een illegale windows kan en mag werken. Een windows code kan je in principe maar 1 keer gebruiken. Het is soms wel zo dat als er iets belangrijks stuk gaat in je PC, een moederbord of een hardeschijf bijvoorbeeld en je moet die vervangen dat je windows dat ziet als een andere PC, je moet dan en speciaal nummer bellen, en je oude code opgeven, dan kan je een nieuwe krijgen, maar daar moet je dus wel een legale versie van windows voor hebben.\n Dus toch maar je ouders uitleggen dat het problemen geeft dat je een illegale windows hebt.
Link naar reactie
Van 29 januari tot 26 februari is de PC toch[B] niet [/B]vastgelopen ? En nu ineens vier keer in een dag ?\n\nHet zou nog steeds een los contact kunnen zijn. Heb je iets speciaal gedaan gisteren ? PC bewogen ?\n[QUOTE=erikdenhouter;599573]Het gebeurt no geloof ik ineens veel vaker ?\nHet feit dat dat nu gebeurt sterkt mij (in ieder geval :p ) in het idee dat er iets los zit, want je hebt nu wat wind wat tegen de onderdelen blaast, en je hebt weer wat bewogen in dat ding.[/QUOTE]\nJe bent ook net met die Trust headset bezig geweest, en daarvoor moet je b.v. stekkertjes in het moederbord steken.\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=73013[/url]\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;603807]Dus even sparen , of er een karwei voor doen , en dat is niet verkeerd.[/QUOTE]\r\n\r\nHet zit zo, ik heb het geld wel maar... ik wil ook nog dat RAM geheugen kopen enz..\r\nEn ik wil ook niet alles in een keer opmaken...\r\nOver die code 2 keer gebruiken dat hebben wij al 2 keer gedaan dus ik neem aan dat dat bij mij ook wel lukt...\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
Malwarebytes Anti-Malware 1.60.0.1800\r\n[url]www.malwarebytes.org[/url]\r\n\r\nDatabaseversie: v2012.02.21.04\r\n\r\nWindows 7 Service Pack 1 x86 NTFS\r\nInternet Explorer 9.0.8112.16421\r\nGebruiker :: GEBRUIK-FFOH3E8 [standaardgebruiker]\r\n\r\n26-2-2012 13:42:15\r\nmbam-log-2012-02-26 (13-42-15).txt\r\n\r\nScantype: Snelle scan\r\nIngeschakelde scanopties: Geheugen | Opstarten | Register | Bestanden en mappen | Heuristiek/Extra | Heuristiek/Shuriken | PUP | PUM\r\nUitgeschakelde scanopties: P2P\r\nObjecten gescand: 145339\r\nVerstreken tijd: 5 minuut/minuten, 27 seconde(n)\r\n\r\nGeheugenprocessen gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\nGeheugenmodulen gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\nRegistersleutels gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\nRegisterwaarden gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\nRegisterdata gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\nMappen gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\nBestanden gedetecteerd: 0\r\n(Geen kwaadaardige objecten gedetecteerd)\r\n\r\n(einde)
Link naar reactie
Ik kan verder niets meer inbrengen, ik ben er voor 90% van overtuigd dat er ergens een slecht contact zit[B];[/B] misschien een connector die niet goed vast zit, misschien op het moederbord een probleem, misschien een geheugenmodule of videokaart met een haar er tussen gestoken.\n\nOmdat je nu ook vage problemen hebt met je headset, en bepaalde stuurprogramma\'s (?) daarvoor, zou ik zelf [I]geen[/I] stuurprogramma\'s meer bijwerken, omdat je niet wilt dat tijdens zo\'n proces de fout weer optreedt[B];[/B] dat kan schade aan je systeem vergroten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...