Ga naar inhoud

pc loopt vast kan zelfs mijn muis niet bewege


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    248

hallo!\r\n\r\nHet was inderdaad niet alleen de harde schijf maar een combinatie van de harde schijf en de grafische kaart! Het geluid uit mijn computer was van mijn defecte harde schijf en het vastlopen was de grafische kaart... Nu zit er voor 5 tientjes een Nvidia GeForce GT520 in en een Harde schijf van 2 TB...\r\nMijn pc werkt weer goed en ik ben blij:P\r\n\r\nIk zet dit topic als [OPGELOST]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het moederbord is aan het einde van zn latijn...\r\nDus sparen voor een nieuwe pc... Ik denk dat ik er zelf een wil gaan samen stellen..\r\nNog tips daarvoor? welke componenten kan ik bewaren? videokaart, harde schijf, eigenlijk alles behalve het defecte gedeelte, het moederbord...??? \r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
Eh... de PC reparateur heeft het probleem dus niet verholpen ? \n[QUOTE=JesperKlip;610295]Het moederbord is aan het einde van zn latijn...\n[/QUOTE]\nEn wie concludeert dit ?\n\n\nNu heb je de volgende situatie:\n* de harde schijf is [I]wel[/I] vervangen.\n* De grafische kaart is [I]wel[/I] vervangen.\n* Het moederbord is [I]niet[/I] vervangen.\n* De voeding is [I]niet[/I] vervangen...\n\nHet duurste, nog niet vervangen onderdeel, is het moederbord..... \nHet goedkoopste, nog niet vervangen onderdeel, is de voeding.\n\nKan je nu niet héél lief aan je monteur vragen of deze een \'[I]tijdelijke[/I]\' vervanging van de voeding wil proberen, zodat je uitsluitsel krijgt of het écht het moederbord is ?\n[COLOR=\"white\"].[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...