Ga naar inhoud

pc loopt vast kan zelfs mijn muis niet bewege


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 247
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    248

Sorry, het was inderdaad heel dom van me...\r\nMaar nu is het volgende gebeurd: Mn pc liep weer vast, ik startte hem opnieuw op...\r\nToen gaf hij een foutherstelscherm... ik heb geprobeerd windows normaal te starten maar dat deed hij niet... ik heb op internet gezocht en ik zou windows herstel moeten uitvoeren, dat heb ik gedaan.\r\nNu doet hij het weer maar om erachter te komen wat het veroorzaakte heb ik 1 voor 1 een randapparaat aangesloten en windows opnieuw opgestart.. geen resultaat, bij elk apparaat deed windows het gewoon... al bleef hij wel vastlopen..\r\n\r\nNu staat er rechtsonder bij mn volumepictogram i.i.g geen kruisje meer, maar het geluid? nee die doet het nog steeds niet..\r\n\r\nVanaf nu zal ik meer geduld hebben en niks op eigen houtje doen...\r\nSorry daarvoor!\r\n\r\nEn ja @erikdenhouter het was weer zon vastloper met een klik..\r\nNet liep hij ook vast en hoorde je die klik echt heel hard en duidelijk...\r\n\r\n- Jesper
Link naar reactie
Dit topic gaat over het bevriezen, en na een herinstallatie is het er nog steeds.\r\n\r\nJe hoort een duidelijke klik die klinkt zoals het uitschakelen van de harddisk, maar de rest, zoals het beeld, blijft dan doorgaan.\r\nAls je harddisk inderdaad zo uitschakelt, valt dus blijkbaar de voeding uit.\r\nOmdat er een anders besturingssysteem is geïnstalleerd (32 > 64bit) welke exact hetzelfde doet, kan je er aardig van uitgaan dat het een hardware defect is.\r\nZoals eerder gezegd, ik zou eerst een andere voeding proberen, maar jij hebt de mogelijkheid niet om dat uit te voeren.\r\n\r\nIk had ook nog gevraagd om de geluidsadapter in het BIOS uit te schakelen, en zo eens te proberen (i.v.m. eerder \'ontploft\' boxje...), maar je kan niets vinden wat je uit kan schakelen. Er zit toch geluid op je moederbord, niet een losse kaart ?
Link naar reactie
Hardwareprobleem[B];[/B] óf voeding, óf moederbord defect, maar dat is ook een beetje gokken.\r\n\r\nJe kan in het BIOS wel de High Defenition audio uitschakelen trouwens (onder het menu \'[I]Advanced[/I]\'), dan zal nog wel de geluidsadapter aanstaan, maar alleen met AC\'97 sound. Duidelijk is de uitleg daar niet over.\r\nMaar een test of het dan nog vastloopt kan je proberen door die een tijdje op \'[I]Disabled[/I]\' te zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...