Ga naar inhoud

Sony Vegas - Branden van DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo ! \n\nEen brandende vraag zullen we maar zeggen.Aangezien ik er al een tijd mee aan het klooien ben, en het onderhand wel af moet zijn. \nIk heb een film gemaakt in sony vegas pro, en ging allemaal goed. En opgeslagen als WMV. bestand, alleen nu krijg ik het bestand niet gebrand op een dvd. Geprobeerd via Windows media player en deepburner.. Maar de Dvd speler kan het bestand niet afspelen\n\nMoet ik het bestand via Sony Vegas anders opslaan, of doe ik het branden verkeerd?\n\nGraag hulp ! Alvast bedankt
Link naar reactie
In ieder geval bedankt voor de reacties,\r\nik zal vandaag eens proberen om het bestand op te slaan als AVI.\r\n\r\n[QUOTE=stroke33;598165]Ik dacht dat je in Sony Vegas direct een video DVD kon branden, helaas heb ik hem hier niet meer op de PC staan en kan het dus niet verifiëren maar het staat volgens mij onder bestand/exporteren.\r\n\r\n[URL=\"http://www.youtube.com/watch?v=irJ2EIOgTTA\"]FF een youtube filmpje erbij [/URL] over het hoe en wat.[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij gaat dit filmpje niet echt over het branden van een dvd, maar over een of ander effect?
Link naar reactie
Het kan toch echt in Sony Vegas [URL=\"http://www.sonycreativesoftware.com/download/updates/dvdastudio\"]lees hier[/URL] maar alleen met de pro versie, waar dus een programma onderdeel voor gedownload moet worden, maar dat staat ook allemaal in het boekje wat erbij zit, samen met de serienummers.\nMaar als jij er tevreden mee bent om het op deze manier te doen is ook prima.\nIk liet je dit de video eigenlijk zien omdat er zeer duidelijke aanwijzingen zijn en heel veel uitleg over het hoe en wat met Sony Vegas;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...