Ga naar inhoud

dvd brander brand geen double layer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo\r\nik heb een probleem met mijn dvd brander\r\neen lg tl50....\r\n\r\ner stond op mijn laptop standaard windows vista.\r\ntoen heb ik veel double layers gebrand met vso x2dvd\r\nashampoo nero enz.\r\n\r\nnu heb ik al een tijdje windows 7 ultimatum erop.\r\nen alles werkt en draait perfect.\r\n\r\nbehalve mijn dvd brander.\r\nik brand er nog steeds films data enz mee.\r\n\r\nmaar als ik iets op double layer wil zetten gooit ie de schijf er uit en zegt dat er een te kleine schijf in zit.\r\n\r\nzowel met vso als met ashampoo.\r\n\r\nheb de drivers zover ik ze kon vinden al geinstaleerd.\r\n\r\nheb een compaq presario cq60 100ed
Link naar reactie
Voor de laptop zijn officieel geen drivers voor Windows 7.\nMaar kijk daar eens: [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=2100&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=3812150#N482[/url]\nOp die pagina vindt je een firmware upgrade voor de dvd speler, voor Windows Vista 64bit. Vaak werkt dat ook met W7 64bit\n\nNiek\n\nEdit: - Fixes an intermittent issue where a read/write error is returned when using 2X DVD-RW media. \n\nDus dat zou zomaar kunnen werken.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;595325]Voor de laptop zijn officieel geen drivers voor Windows 7.\r\nMaar kijk daar eens: [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=2100&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=3812150#N482[/url]\r\nOp die pagina vindt je een firmware upgrade voor de dvd speler, voor Windows Vista 64bit. Vaak werkt dat ook met W7 64bit\r\n\r\nNiek\r\n\r\nEdit: - Fixes an intermittent issue where a read/write error is returned when using 2X DVD-RW media. \r\n\r\nDus dat zou zomaar kunnen werken.[/QUOTE]\r\n\r\nis deze frimware ook voor dvd brander? want er staat bij dat het om blue ray gaat
Link naar reactie
Huh ik zie toch staan 2xDVD RW?\nEn ik weet niet wat er bij installatie gemeld wordt, maar als het type klopt kan hij denk ik alleen maar beter van worden. \nAnders kijk je eerst even of je de huidig geïnstalleerde firmware ergens kunt vinden. Die download je dan eerst even. Mislukt de upgrade, kan je altijd weer terug.\nEchter zoiets is wel op eigen risico.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;595633]Huh ik zie toch staan 2xDVD RW?\r\nEn ik weet niet wat er bij installatie gemeld wordt, maar als het type klopt kan hij denk ik alleen maar beter van worden. \r\nAnders kijk je eerst even of je de huidig geïnstalleerde firmware ergens kunt vinden. Die download je dan eerst even. Mislukt de upgrade, kan je altijd weer terug.\r\nEchter zoiets is wel op eigen risico.\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nja klopt gedaan maar nog niets.\r\n\r\nheb het nu ook met clone dvd geprobeerd maar die begint ook niet te branden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...