Ga naar inhoud

CoD Modern Warfare 3 Multiplayer probleem


Aanbevolen berichten

hallo allemaal\r\n\r\nIk zit met een probleem, ik heb Call of Duty Modern Warfare 3 - Multiplayer nu al een tijdje maar ik heb het noog nooit kunnen spelen. Call of Duty Modern Warfare 3. Singelplayer gaat heel goed. geen enkel probleem mee maar eideren keer als ik probeer in te logen met de sever. dat hij kontackt zoet blijft hij een menut hangen en komt hij met een error met een link. ik ben anaar dezen link geweest maar zie daar geen oplosing. meer mesen hebben dit probleem maar ik kan er nergens een duidelijke oplossing voor vinden. dus als iemand mij zou kunnen helpen.\r\n\r\n\r\nBij voorbaten dank.HaloGijs\r\n\r\nen Fijnen Feestdagen toegewenst
Link naar reactie
\"noog eideren logen zoet menut anaar dezen oplosing mesen\"\n[QUOTE]nergens een duidelijke oplossing[/QUOTE]\nTja, wat is duidelijk?\nProbeer eens de spellings controle in firefox o.i.d. ;) En ja, dat werkt ook als je \"dyslektisie\" bent ;)\nGeef voor de grap ook maar die storingsmelding, dat kan wel eens handig zijn. Zorg voor voldoende DUIDELIJKE informatie. Dat helpt echt.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Ik heb niks illegaal, @: en het is voor een vriend van mij. Hij heeft het spel nu al een tijd en ik kom er ook niet uit. Bij mij heb ik het allemaal al opgelost.\n\nMaar even tussen haakjes je bent geen dyslexie. Je hebt dyslexie. En het is geen lol. Ik snap alleen niet waarom iedereen altijd zo moet zuren on mijn spelling ik doe namelijk echtvmijn best maar get lukt gewoon niet Oke. Fijn dat het bij jullie allemaal van zelf gaat. Maar wel een beetje triest heel de tijd zitten molen daar om. Want eigelijk weet je het ook gewoon niet hoe ok dot provleembop kan lossen. Of wel. Wat ik dis wil zeggen zeg nuttigen dingen en niet Dongen waar wij geen van allen wat aan hebben. Want dit verandert echt niks. En begin het echt zat e worden baba. Ben nu lekker pissig. Blij ?? Hoop het voor je. Maar je bent gewoon een zielig ventje dat allen kan zijlen om Dongen die er niet toe doen. Ja ik snap dat mijn verhaal nu niet geheel duidelijk is maar ik doe echt mijn best. Maar beter word het er niet op. Denk je dat ik dit voor mijn lol doe. Nee dat doe ik niet\n\nGroed HaloGijs.
Link naar reactie
[QUOTE=Maximinus;595203]\"noog eideren logen zoet menut anaar dezen oplosing mesen\"\r\n\r\nTja, wat is duidelijk?\r\nProbeer eens de spellings controle in firefox o.i.d. ;) En ja, dat werkt ook als je \"dyslektisie\" bent ;)\r\nGeef voor de grap ook maar die storingsmelding, dat kan wel eens handig zijn. Zorg voor voldoende DUIDELIJKE informatie. Dat helpt echt.[/QUOTE]\r\n\r\nO ja nog een dingetje jij vind je zelf echt grappig of niet?? Kan je vertellen je bent alles behalen dat.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...