Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2011 Delen Geplaatst: 20 december 2011 Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds een paar weken kan ik geen links meer openen in Thunderbird.\r\n\r\nAls er op de link geklikt wordt dan wordt de browser geopend zoals normaal,maar blijft volledig blank! Ook de adresbalk is leeg.\r\nRechtermuisknop -> Koppeling openen in browser, geeft het zelfde effect.\r\nKlik ik nog een keer op de link,dan wordt er weer een browser geopend met nu WEL de gevraagde site,terwijl de blanco browser nog steeds open staat...\r\nHetzelfde als er op een andere manier een site openstaat,dan werkt de link in de mail ook gewoon.\r\nBlijkbaar moet er eerst een site openstaan voor de link aangeklikt kan worden.:confused:\r\n\r\n\r\n\r\nNog een vreemd iets.\r\nAls ik dubbelklik op een snelkoppeling op het Buroblad,dan opent de ene keer wel gewoon de gevraagde site,en de andere keer komt er de foutmelding ::[B]Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma[/B]::\r\nDit een paar keer achter elkaar proberen geeft steeds dezelfde melding,maar als via rechtermuisknop Open aangeklikt wordt dan opent de site wel normaal.:confused:\r\nDeze problemen zijn ongeveer tegelijkertijd begonnen.\r\n\r\nSysteem:\r\nWindows 7 Professional 64bit.\r\nIE 9\r\n\r\n\r\nAl op internet gezocht maar geen bruikbare oplossing kunnen vinden.\r\nAls iemand een idee heeft hoor ik het graag.\r\n\r\nGroet, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2011 In IE onder \'[I]Extra - Invoegtoepassingen beheren[/I]\' alle invoegtoepassingen uitschakelen, IE afsluiten, en nog eens proberen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2011 Het lijkt mij dat dit iets met \"file associations\" te maken heeft. Dit zijn de koppelingen die Windows in het [B]register[/B] bijhoud voor elk type bestand. \r\n\r\nIk kan zo snel voor .lnk bestanden echter geen hersteloptie vinden, ik denk omdat een .lnk naar alles kan wijzen.\r\n\r\nVeel register cleaners, geven de mogelijkheid om een back-up te maken. Indien er gebruik is gemaakt van een register cleaner (schoonmaak tool) zou ik als ik u was eerst proberen een back-up van het register terug te zetten.\r\n\r\n[I]Dit vreemde gedrag kan echter ook veroorzaakt worden door mallware, voor de zekerheid een volledige scan uitvoeren met [URL=\"http://www.malwarebytes.org/\"]mallwarebytes[/URL] kan nooit kwaad. Van dit programma zijn twee varianten, een gratis en een betaalde. De gratis variant is in dit geval afdoende.[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2011 Bedankt voor de reacties!\r\n\r\nInvoegtoepassingen uitschakelen heeft geen effect,en heb een complete malwarebytes scan gedaan en deze vond niets.\r\nIk gebruik ook geen registercleaners dus kan ook niets terugzetten.\r\n\r\nZou het dan toch in het register moeten zitten? mmm, dat vindt ik altijd een beetje eng.\r\nDus ik moet er maar mee leren leven,of zou Microsoft er een register terugzettool of weet ik veel wat voor hebben?\r\nBen er niet zo in thuis.\r\n\r\ngroet, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2011 Heb je Google Chrome soms kort geleden ge-de-installeerd? \n\nKijk dan daar even: [url]https://groups.google.com/a/googleproductforums.com/forum/#!category-topic/chrome-nl/algemeen/jtbMdcNx4uU[/url]\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2011 Nee ik heb niets met Google Chrome gedaan,alleen de standaard Internet Explorer... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 laat ie zichzelf even opnieuw instellen via internetopties Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 [QUOTE=falstring;594753]laat ie zichzelf even opnieuw instellen via internetopties[/QUOTE]\r\n\r\nGeanvanceerde Instellingen herstellen,en Opnieuw instellen in het tabblad Geavanceerd aangeklikt(uiteraard bij elke handeling IE afgesloten en opnieuw opgestart),maar nog steeds hetzelfde probleem.\r\nOf bedoelde je dit niet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 Heb je Raptr lopen? \r\n[url]http://raptr.com/forums/showthread.php?t=13240[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 [QUOTE=Shuldz;594763]Of bedoelde je dit niet?[/QUOTE]\r\n\r\nyep, was precies wat ik bedoelde.\r\n\r\nenne: doe toch maar even de malwarebytes-scan waar nuuwnhuus op doelde! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 Ik heb geen Raptr lopen,en heb de malwarebytes-scan gedaan,zoals ik al vermelde in #4...\r\n\r\nOok nog geprobeerd in Veilige Modus,maar het probleem blijft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2011 Je hebt al het een en ander geprobeerd en uitgesloten, lees ik.\r\nOok al een andere browser geprobeerd? Hoeft maar tijdelijk, hoor.\r\n\r\nLeesvoer: [url]http://www.mozbrowser.nl/wiki/index.php/Thunderbird_Links_werken_niet[/url]\r\n\r\nWaar op die pagina Firefox staat, moet jij Internet Explorer lezen en vice versa. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 december 2011 Heb Firefox geïnstalleerd en alles lijkt wel weer te werken zoals het voorheen was,dus geen failures meer...\nJe zou zeggen dat het toch iets met het register en IE te maken heeft zoals al eerder geopperd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 november 2013 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2013 Hallo iedereen,het is inmiddels al weer een tijdje geleden maar wou toch nog even melden dat alle problemen opgelost zijn.\r\nEr zijn in de loop van tijd diverse updates geweest van IE en Thunderbird,en geleidelijk aan zijn alle fouten geruisloos verdwenen.\r\n\r\nDank voor alle hulp. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen