Ga naar inhoud

kan geen links meer openen in Thunderbird.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds een paar weken kan ik geen links meer openen in Thunderbird.\r\n\r\nAls er op de link geklikt wordt dan wordt de browser geopend zoals normaal,maar blijft volledig blank! Ook de adresbalk is leeg.\r\nRechtermuisknop -> Koppeling openen in browser, geeft het zelfde effect.\r\nKlik ik nog een keer op de link,dan wordt er weer een browser geopend met nu WEL de gevraagde site,terwijl de blanco browser nog steeds open staat...\r\nHetzelfde als er op een andere manier een site openstaat,dan werkt de link in de mail ook gewoon.\r\nBlijkbaar moet er eerst een site openstaan voor de link aangeklikt kan worden.:confused:\r\n\r\n\r\n\r\nNog een vreemd iets.\r\nAls ik dubbelklik op een snelkoppeling op het Buroblad,dan opent de ene keer wel gewoon de gevraagde site,en de andere keer komt er de foutmelding ::[B]Fout tijdens het verzenden van de opdracht naar het programma[/B]::\r\nDit een paar keer achter elkaar proberen geeft steeds dezelfde melding,maar als via rechtermuisknop Open aangeklikt wordt dan opent de site wel normaal.:confused:\r\nDeze problemen zijn ongeveer tegelijkertijd begonnen.\r\n\r\nSysteem:\r\nWindows 7 Professional 64bit.\r\nIE 9\r\n\r\n\r\nAl op internet gezocht maar geen bruikbare oplossing kunnen vinden.\r\nAls iemand een idee heeft hoor ik het graag.\r\n\r\nGroet,
Link naar reactie
Het lijkt mij dat dit iets met \"file associations\" te maken heeft. Dit zijn de koppelingen die Windows in het [B]register[/B] bijhoud voor elk type bestand. \r\n\r\nIk kan zo snel voor .lnk bestanden echter geen hersteloptie vinden, ik denk omdat een .lnk naar alles kan wijzen.\r\n\r\nVeel register cleaners, geven de mogelijkheid om een back-up te maken. Indien er gebruik is gemaakt van een register cleaner (schoonmaak tool) zou ik als ik u was eerst proberen een back-up van het register terug te zetten.\r\n\r\n[I]Dit vreemde gedrag kan echter ook veroorzaakt worden door mallware, voor de zekerheid een volledige scan uitvoeren met [URL=\"http://www.malwarebytes.org/\"]mallwarebytes[/URL] kan nooit kwaad. Van dit programma zijn twee varianten, een gratis en een betaalde. De gratis variant is in dit geval afdoende.[/I]
Link naar reactie
Bedankt voor de reacties!\r\n\r\nInvoegtoepassingen uitschakelen heeft geen effect,en heb een complete malwarebytes scan gedaan en deze vond niets.\r\nIk gebruik ook geen registercleaners dus kan ook niets terugzetten.\r\n\r\nZou het dan toch in het register moeten zitten? mmm, dat vindt ik altijd een beetje eng.\r\nDus ik moet er maar mee leren leven,of zou Microsoft er een register terugzettool of weet ik veel wat voor hebben?\r\nBen er niet zo in thuis.\r\n\r\ngroet,
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...