Ga naar inhoud

webbased Acces


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een klein bedrijf en tot nu toe gebruikte ik alleen de zelf gemaakte CRM-software op MS Access.\r\n\r\nNu zou ik dit willen uitbreiden zodat collega\'s er ook mee kunnen werken.\r\nIk dacht dat is waarschijnlijk heb makkelijkste is om een (lokale) website te maken waar iedereen toegang kan hebben tot de database.\r\n\r\nMaar ik heb al veel gezocht, en kan er niets over vinden... heeft er iemand tips hoe is dit het beste kan doen ?\r\nEn wat voor software heb ik daar voor nodig ?
Link naar reactie
In ieder geval zul je met een server-side scripttaal moeten gaan werken om je toepassing te realiseren.\n\nEn dan heb je toch wel veel opties, van gratis tot betaald. Denk aan PHP, ASP, JSP, Python, etc. als scripttaal in combinatie met een MySQL, MSSQL, etc. database.\n\nMerk wel op dat er geen manier zal zijn om je bestaande access programma te converteren naar een webbased systeem. Dat wordt dus volledig vanaf nul opnieuw bouwen. Dan kan het lonend zijn om van bestaande software gebruikt te gaan maken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...