Ga naar inhoud

tv op mn pc aangesloten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik een sony tv op m n pc aangesloten. Nu doet zich het volgende probleem voor.\r\n\r\nAls ik dus een spelletje wil spelen op volledig beeld dan springt regelmatig het scherm op zwart en krijg een melding GEEN SYNC. Dit gebeurt dus ook met het kijken van films. Deze melding krijg ik alleen als ik op volledig scherm wil kijken.\r\n\r\nWie heeft de oplossing voor mij zodat ik weer op een normale manier film en spelletjes kan spelen.\r\n\r\nGrtz Marc
Link naar reactie
Via welke verbinding is de PC met de TV verbonden ?\n(Ik neem even aan dat je het beeld nu nog steeds via de TV bekijkt)\n\nKijk eens in de manual van de TV wat de maximale vernieuwingsfrequentie is (\'refresh rate\') wat het aankan. \nDie kan je eventueel ook eerst op de laagste stand (60 Hz) proberen onder de eigenschappen van beeldscherm. Rechtsklik hiervoor op je bureaublad, en kies \'[I]Eigenschappen - Instellingen - Geavanceerd - Beeldscherm[/I]\'.
Link naar reactie
Nee, 60 Hz is de laagste stand, en ik denk dat je TV dat standaard moet aankunnen.\nJe kan wel hoger proberen trouwens, maar des te hoger, des te belastender voor de hardware en bronnen.\n\nIk heb inmiddels meer van dit soort problemen gevonden op Internet, vooral met de Sony Bravia (?), maar helaas nergens een oplossing.\n\nHeb je wel de laatste drivers voor je grafische adapter geïnstalleerd ?
Link naar reactie
Hoe zitten TV en PC dan verbonden ?\nHet schijnt wel goed te werken met HDMI, maar dat moet je natuurlijk maar (werkend) op je PC hebben; het probleem is er met VGA.\n\nEn \'full screen\' is1360x768 ?\n\nDit is ongeveer wat er links en rechts te lezen valt over de Sony Bravia. Lees ook het bericht erboven:\n[url=http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0026874K8?pageNumber=3]\"[I]There is a known problem with this TV when using the PC input in that the sync fails about every two minutes causing the screen to black out for a few seconds. Sony are aware of this but no fix to date. Other than that this is a good set with good facilities.[/I]\"[/url]\n\nLijkt mij dat je eens bij Sony kan gaan informeren. Of hun informeren dat ook jij dit hebt. \nIk zou wel eerst de manual goed lezen onder VGA of die resolutie wel ondersteund wordt op de PC ingang.\n\n[COLOR=\"White\"].[/COLOR]
Link naar reactie
Er zit nu een VGA kabel tussen. Dus ik zou evt een HDMI DVI kabel kunnen proberen ?\r\n\r\nIk zie wel in het boekje van de tv staan Referentiekaart PC-ingangssignalen voor PC in HDMI 1,2&3\r\n horizontaal pixel verticaal lijn verticale freq standaard \r\nSingalen VGA 640 480 60Hz VGA\r\n SVGA 800 600 60Hz VESA richtlijn\r\n XGA 1024 768 ,, VESA richtlijn\r\n WXGA 1280 768 ,, ,, \r\n WXGA 1280 768 ,, ,,\r\n WXGA 1360 768 ,, ,,
Link naar reactie
[QUOTE=MarcFR;594495]Er zit nu een VGA kabel tussen. Dus ik zou evt een HDMI DVI kabel kunnen proberen ?[/QUOTE]\nTot nu toe las ik dat het alleen bij VGA voor kwam, maar ik zou niet weten of je meer succes hebt met HDMI..., daar weet ik echt te weinig van.\n\nEn die resoluties met hun exotische namen.... \'WXGA 1360 768 VESA richtlijn\', ook geen idee, je zal zelf moeten uitzoeken of de output van je grafische adapter dat levert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...