Ga naar inhoud

Windows 7 visuele bug


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, \r\nIk heb sinds kort win 7 op me pc staan.\r\n\r\nen sinds een paar dagen heb ik dat de cursor van me muis raar doet,\r\ndaarmee bedoel ik dat het allemaal lijntjes worden of streepjes.\r\nDat maakte me eerlijk gezegd niet heel veel uit omdat het na een tijdje weg ging.\r\n\r\nAlleen nu heb ik ook nog sinds een paar uur dat af en toe me beeld van boven naar beneden flinkerd, ik weet niet zeker of jullie weten wat ik bedoel maar ik zou niet weten wat ik hier aan moet doen?\r\n\r\nHeeft iemand een idee of dit aan win7 ligt of aan de video kaart of aan iets anders?\r\nEn hoe ik dit zou kunnen oplossen?\r\n\r\nAlvast bedankt Sander.\r\n\r\nExtra info:\r\nWindows 7 ultimate\r\namd athlon 64 x2 5400+ \r\n4GB Ram\r\nAti radeon hd 3600
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;594073]Hoe gedraagt je beeld als je een pagina scrolt ?\r\n\r\nAl de driver voor je videokaart ge-update ? Dat is het meest voor de hand liggend.\r\n\r\nAls het gebeurt, kijk dan in taakbeheer (Ctrl+Alt+Del) onder de tab \'[I]Prestaties[/I]\' hoe hoog het processorgebruik is tijdens muisgebruik.[/QUOTE]\r\n\r\nHet beeld is normaal als je scrolt.\r\n\r\nDe videokaart zal ik zo updaten en als het gebeurt zal ik even kijken hoe hoog het gebruik is.\r\nOok zag ik gisteren twee keer tijdens dat ik een film keek op youtube dat het beeld (alleen waar de film zich afspeelde de hele tijd naar groen flikkerde.
Link naar reactie
[QUOTE=Samichan;594161]\r\nOok zag ik gisteren twee keer tijdens dat ik een film keek op youtube dat het beeld ([B]alleen waar de film zich afspeelde[/B] de hele tijd naar groen flikkerde.[/QUOTE]\r\n[QUOTE=Niekie30;594191]Als je beeld naar groen flikkerde, dan kan ook je vga kabel niet helemaal goed vast zitten. [/QUOTE]\r\nAlleen binnen het flash schermpje, dus dat kan niet aan de VGA kabel liggen.\r\n\r\nTe proberen als je dat ziet is even het filmpje een stukje terugspoelen om te zien of het er in opgenomen zit.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;594197]Alleen binnen het flash schermpje, dus dat kan niet aan de VGA kabel liggen.\r\n\r\nTe proberen als je dat ziet is even het filmpje een stukje terugspoelen om te zien of het er in opgenomen zit.[/QUOTE]\r\n\r\nAlleen in het flash scherm en het is niet in het filmpje opgenomen, dat had ik meteen al na gekeken.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;594379]Al de laatste drivers geïnstalleerd ?\r\n[url]http://support.amd.com/us/Pages/AMDSupportHub.aspx[/url]\r\n\r\nRechtsboven de drop-boxjes invullen, en ergens uitkomen bij \'[I]Catalyst Software Suite[/I]\' voor het hele pakket.\r\n\r\nOf de link \'[I]Automatically Detect and Install[/I]\' gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\nNieuwste driver geïnstalleerd, volgens mij is nu het probleem weg.\r\nOok al weet ik dit niet zeker omdat het eens in de zoveel tijd gebeurden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...