Ga naar inhoud

Hoe kom je aan je nickname?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bedankt pappaharry,\r\nDit is heel lang geleden,dat ik u hier op het forum mocht ontmoeten.\r\nBedankt voor u replay,als iemand kon gogelen met woorden en zinnen was u dit wel.\r\nHet geheugen,heeft nog niks ingeboet neem ik aan.\r\nHet keukenfornuis,was tot 1960 in gebruik bij ons in huis en ook nog echte kolen en o zo vele herinneringen aan..\r\nMaar daar ging het uiteindelijk niet om.\r\nEen knipoog naar u\r\nen Salu
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;591697]Het boek is oorspronkelijk uitgegeven in 4 delen,(vandaar waarschijnlijk de melding \'4 boeken\') nl;\r\n1 A city of Chash (een stad vol Chash)\r\n2 Under the Wankh (Onder de Wankh)\r\n3 The Dirdir\r\n4 The Pnume\r\nAlle 4 de delen zijn dus samen in 1 boek uitgegeven bij Meulenhof, onder de naam \'Tschai, de waanzinnige planeet\'.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nOnder Jack Vance staan ze er ook allemaal in het Nederlands als Epub;)
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;591697]Alle 4 de delen zijn dus samen in 1 boek uitgegeven bij Meulenhof, onder de naam \'Tschai, de waanzinnige planeet\'.[/QUOTE]\nach zo , dan heb ik ze .\nmaar ben er voorlopig nog niet aan toe , ben bezig met de serie de aardkinderen van Jean M Auel .\n \nwaar ging het hier ook alweer over , juist onze nickname , die is dus uit m\'n duimpje gezogen . :D
Link naar reactie
Een porrelaar is iemand die graag porrelt. Nee, de woorden \'porrelaar\' en \'porrelen\' zul je vergeefs zoeken in de dikke Van Dale of in het WNT (Woordenboek der Nederlandsche Taal). En toch zijn beide woorden doodnormaal in mijn geboortedorp en in het (aangrenzende) dorp waar ik nu woon. O jee, voor forumleden die goed met Google kunnen omgaan, is het nu een makkie om na te gaan waar ik woon!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...