Ga naar inhoud

Acer Aspire X3400 Desktop PC


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi. Allemaal.\r\nik heb sinds een half jaar een Acer Aspire X3400 Desktop PC.\r\nhet is een prima dingetje ( als hij werkt) maar ik heb sinds een tijdje als ik er een weekje mee heb gewerkt en ik start hem bv opnieuw op dat het power-on lampje niet aan gaat en ik krijg dan geen beeld op het scherm, maar de hardeschijf hoor je wel gewoon opstarten en daarna start hij niet verder door. ik heb zelf het vermoeden dat het aan het moederbord/processor ligt( processor doet de laatste tijd ook een beetje raar).\r\n\r\nMet Vriendelijke groet,\r\n\r\nSam
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo Allemaal.\r\ndit topic kan gesloten worden.\r\nDe pc is nu bij Acer. en ik heb vandaag een mailtje gekregen van Acer dat hij gerepareerd is en dat ik hem binnen 3 werkdagen terug kan verwachten.\r\nhopelijk hebben ze hem meteen goed gerepareerd( uit ervaring met Acer heb ik wel eens gehad dat ik een product voor het zelfde probleem 3x moest terug sturen voor hij goed gerepareerd was)\r\n\r\nGroeten, Sam
Link naar reactie
Hoi Allemaal.\nvandaag heb ik de pc terug gekregen. volgens Acer was het moederbord defect. ik hoop dat hij nu weer normaal werkt.\n\nGroeten,\n\nSam\n\nUpdate: pc gaat weer terug naar Acer. Acer heeft bij reparatie het MB vervangen. maar gister bleek het nieuwe moederbord ook stuk te zijn. ik begin er een beetje aan te twijfelen of ze bij Acer wel goed systemen kunnen repareren. heeft iemand hier ervaring mee. ik hoor het graag van jullie:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...