Ga naar inhoud

Register deels gedeleted


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, \r\n\r\nik heb dringend hulp nodig, ik heb namelijk grote delen van me register verwijderd. (vrijwel alle mapjes explorer. Maar nu is heel me systeem gereset. Ik heb geen programma\'s meer in start staan etc. Mijn pc lijkt nieuw. Ik heb wel alles gebackup op me bureaublad, dus het staat nog ergens op me pc. Weet iemand waar? Ik kan natuurlijk ook systeemherstel proberen maar het confrigatie scherm is leeg, weet iemand waar ik het programma kan vinden? system32 ofso?\r\n\r\nik hoef geen commetaar dat het [B]extreem[/B] dom is;) dat snap ik zelf ook wel!!!\r\n\r\nkan iemand me helpen?:cry:\r\n\r\nIk heb btw windows 7,
Link naar reactie
Kan je een opdrachtprompt openen met een rechtsklik op de link in je start-menu en kiezen voor \'[I]Uitvoeren als... Administrator[/I]\' ?\n\nDan kan je daar typen:\nrstrui[B].[/B]exe\nof eventueel \n%SystemRoot%\\system32\\restore\\rstrui[B].[/B]exe\n\nMaar het zou voor W 7 inderdaad in \\windows\\system32 kunnen staan. Anders zelf even kijken.\n\nJe kan ook rstrui[B].[/B]exe in een \'[I]Uitvoeren[/I]...\' tekstveld in je startmenu proberen als een opdrachtprompt niet lukt.
Link naar reactie
Als een opdrachtprompt niet lukt probeer dan:\n\nopen een kladblok, schrijf daarin wat je in een opdrachtprompt zou willen typen, dus:\n%SystemRoot%\\system32\\restore\\rstrui.exe\n\n(of eventueel %SystemRoot%\\system32\\rstrui.exe)\n\nsla het op als restore.bat (zorg hoe dan ook dat de extensie [B].bat[/B] wordt)\nen dubbelklik er op om het te starten.\n\nOf anders met de Verkenner ( = explorer, dus of het lukt ?) naar de map gaan en op rstrui.exe dubbelklikken (rechtsklik en \'[I]Uitvoeren als[/I]....Administrator\')
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...