Ga naar inhoud

Hoe muziek CD branden zonder pauze?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal nummers welke ik op cd wil branden. Het is een mix, dus de nummers lopen in elkaar over (geen stilte tussen de nummers).\r\n\r\nIk heb geprobeerd de cd via iTunes te branden (dan kan ik aangeven hoeveel seconden er tussen de tracks moet komen), maar halverwege het branden krijg ik de foutmelding 4251.\r\n\r\nVia Windows Media Player ben ik er nog niet achter hoe ik de pauzes tussen de tracks kan weghalen.\r\n\r\nKan iemand mij vertellen hoe ik deze nummers op de cd krijg?
Link naar reactie
Klopt, en dat kan nog best tricky zijn. Het hele MP3 formaat is nooit ontworpen met de mogelijkheid van het naadloos overgaan van één bestand naar het volgende. Latere formaten doen dat veel beter.\n\nIk neem aan dat de originele CD niet (meer) voorhanden is? Dan zou je namelijk bij het rippen al aan kunnen geven dat je een continue rip van de hele CD wilt (dat levert dus één enorm MP3 bestand op dat de hele CD bevat) of je kan gewoon een image maken.\n\nIk zie trouwens met een snelle Google dat deze foutmelding wel vaker voorkomt - en dat veel mensen hem kunnen oplossen door de brandsnelheid flink te verlagen. Dat zou je natuurlijk ook even kunnen proberen - kost je hooguit een schijfje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...