Ga naar inhoud

NOS video-audio


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen?\r\n\r\nOp mijn W7Home(64) laptop kan ik geen video en/of audio ontvangen via de website van de NOS, met uitzondering van Journaal24 en Politiek24.\r\nDe gebruikte browser (IE32, IE64, Firefox, Chrome), het maakt geen verschil. Ook de uitvoering in Flash of Media-Player niet.\r\n\r\nOp geen enkele andere website (YouTube, etc.) ondervind ik dit zelfde probleem!!\r\n\r\nAlle - volgens mij - relevante updates zijn geïnstalleerd, W7-Sp1, Flash11, Java, Silverlight, Windows Media-Player.\r\n\r\nMogelijk een instelling, maar welke?
Link naar reactie
Beste Joman,\n\nHartelijk dank voor uw reactie. Het probleem zit inderdaad niet in XP. Ook op Android zie ik de bedoelde beelden. Mogelijk is het beperkt tot (uitsluitend?) mijn W7-laptop.\nUw suggestie voor geblockte onderdelen: alle beveiligings- en privacy instellingen heb ik in de standaard waarden teruggezet, zonder resultaat. Bovendien, waarom zou dit uitsluitend betrekking hebben op de audio en video van de NOS? Bizar toch...?
Link naar reactie
[QUOTE]Bovendien, waarom zou dit uitsluitend betrekking hebben op de audio en video van de NOS? Bizar toch...? [/QUOTE]\nMisschien hebben die héél speciale video/audio?:p\n\nDat brengt met op het idee van een codecpack...wie weet.\nVoor W7 wordt het codecpack van Shark geadviseerd [url]http://shark007.net/win7codecs.html[/url] Eerst de laatste versie 3.0.8 voor 32 bits installeren, daarna eventueel de x64 Components addon voor W7 64 bits.
Link naar reactie
Beste Joman,\r\n\r\nDe codecs van Shark geinstalleerd (64bits versie was niet duidelijk) en alle waarden \"volgens Shark\" ingesteld. In eerste instantie geen succes, maar nadat gisteren ook door Windows een groot aantal updates werd uitgevoerd zie (en hoor) ik nu alle bedoelde fragmenten van de NOS. Ben helemaal blij!! :D\r\nBedankt voor de tip.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...