Ga naar inhoud

Machtigingen computers i-Tunes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik zit met het volgende probleem. Bij een inbraak zijn er twee laptops gestolen waarmee ik allebei synchroniseerde met I-Tunes (store). En ik denk dat ik oudere pc´s heb gehad die ik ook had gemachtigd en bij verkoop, of de stort niet de machtiging heb ingetrokken. Nu wil ik een nieuwe laptop machtigen om mijn Iphone te synchroniseren, maar dan moet ik dus eerst een andere machtiging intrekken (want ik zit aan het maximum van 5)....maar die apparaten heb ik dus niet meer.\r\n\r\nBij de site van ITunes kom ik niet verder.Iemand een idee?
Link naar reactie
Hi Miana, om de machtingen van al je computers in te trekken doe je het volgende:\n[QUOTE]1. Klik links in iTunes op iTunes Store.\n2. Als u niet bent aangemeld in de iTunes Store, klikt u op de knop Account en voert u vervolgens uw accountnaam en wachtwoord in.\n3. Klik opnieuw op deze knop (uw Apple ID wordt nu getoond op de knop), voer uw wachtwoord in en klik op Toon account.\n4. Klik in het venster Accountinformatie op Trek alle machtigingen in.[/QUOTE]\n\nHet lijkt mij overigens ook verstandig (zoals dutch-online al zegt) om je wachtwoord te veranderen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...