Ga naar inhoud

Bouwkwaliteit laptop's tegenwoordig


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allen,\r\n\r\nLigt het aan mij, of is in verhouding de bouwkwaliteit van laptop\'s tegenwoordig steeds slechter aan het worden? Ik hoor vaak over \'doorzakken in het midden\' en \'scherm kapot door aan één hoek openen\'. Ook aan mijn eigen laptop merk ik het. Mijn vorige laptop voelde gewoon veel robuuster. Alsof het plastic niet alleen dunner is, ook lijkt het alsof het veel sneller buigt, krast, scheurt. Vooral de glanzende afwerking rond het scherm krast al als je er naar kijkt;).\r\n\r\nDit vroeg ik me zomaar af.\r\n\r\nGroet,\r\nSan
Link naar reactie
Het was je misschien ook al opgevallen dat laptops niet alleen maar veel minder degelijk, maar ook veel lichter, veel dunner en veel goedkoper geworden zijn. En daarin zit meteen het antwoord. Als je laptop toch al drie kilo weegt, dan is het niet zo\'n probleem dat er 100 gram bijkomt omdat je het plaatwerk wat dikker maakt. Maar als het ding maar één kilo weegt, dan is het ineens 10% extra.
Link naar reactie
En sowieso zijn en worden mobiele apparaten Net als Foobar en JohnL ook al aanhalen kwetsbaar.8o|\r\n\r\nEr worden dan ook niet voor niets allerlei Hoesjes,Tassen en andere beschermingsmiddelen verkocht ter bescherming van Laptop, Pad en Telefoon.:rolleyes:\r\n\r\nJe zou bij elk apparaat eigenlijk standaard een verzekering af moeten sluiten, want veronderstel dat je een Laptop van 800Euro of meer laat vallen vanaf je bureau, dan is deze in de meeste gevallen wel stuk en soms heel erg stuk zo erg dat de Laptop eigenlijk direct in de Vuilnisbak kan, met uitzondering van de HD die dan vaak nog wel is te gebruiken.\r\nEn dat valt dus niet onder de Garantie :(dus weg 800Euro of meer, het maakt natuurlijk niet uit als je een Geldboom in de Tuin hebt staan waar je zo weer 2 nieuwe 500Euro briefjes vanaf kunt plukken.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...