Ga naar inhoud

Waar is mijn cursor in Google?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen heb ik geen cursor meer bij Google: als ik op de home-knop druk om naar mijn startpagina (Google) te gaan, dan stond mijn cursor voorheen altijd keurig te knipperen in de zoekbalk en kon ik direct typen.\r\n\r\nSinds enkele dagen staat hij daar dus niet meer en moet ik eerst met mijn muispijltje klikken op de zoekbalk.\r\n\r\nHoe kan dat en wat is er aan te doen?
Link naar reactie
Je blijkt niet de enige:\n[url]http://www.google.co.nz/support/forum/p/Web+Search/thread?tid=10b614dcce6367ce&hl=en[/url]\n\nEen (tijdelijke) oplossing voor een aantal mensen is om in de opties (rechtsboven, het radertje) bij de Zoekinstellingen aan te geven[B]:[/B] \"[I]Google Instant niet gebruiken[/I]\".\n\n\"[I]Use the temporary workaround procedure above and at the end of it Save Preferences, to theoretically turn off Google Instant.\nGoogle instant still appears to be active and the cursor will be returned to the search box.\nThis problem inadverently occured when Google introduced their last doodle or maybe some other change.\n \nGoogle\'s Kelly F is aware of this problem as you can see in her reply above.\nThis procedure is NOT the solution. If and when Google implements a real solution, this procedure may become obsolete and no longer necessary.[/I]\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...