Ga naar inhoud

koppeling instellen via configuratiescherm??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik een cd in mijn computer doe en daarna via \"computer\"en daarna dubbelklik op de betreffende schijf krijg ik een melding dat er voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand is gekoppeld en dat ik een koppeling moet instellen via het configuratiescherm.\r\n\r\nOnder het icoontje ((Dvd-rw-station (E:) Audio CD)) staat 0 bytes van 0 bytes beschikbaar.\r\n\r\nGeen idee waarom ik die boodschap krijg en waarom ik niet gewoon kan klikken op het icoontje. Wel dat ik onder configuratiescherm helemaal geen mogelijkheid is om die koppeling in te stellen. Bij \"standaardprogramma\'s\" staat wel zoiets, maar heb verder alsnog geen flauw benul hoe en wat en wat ik moet kiezen. Ik heb Vista.\r\n\r\nGraag hulp, en alvast dank!
Link naar reactie
Als de Audio CD schoon is en wel afspeelt in bijvoorbeeld de auto dan is waarschijnlijk de lazer vuil of de lazer is defect en dan is de aanschaf van een nieuwe DVD/CD speler op zijn plaats.\nAls je de Computer opent dan kun je met enkele schroeven de DVD/CD speler eruit halen nadat je de kabels hebt los gekoppeld (overigens kan ook als het een IDE is, de connector niet goed zitten controleer dit nu eerst) en direct de speler vervangen maar je kunt ook even de bovenkant verwijderen nadat je het frontje hebt verwijdert en dan de lazer met een schoon penseel even zachtjes borstelen, als je hem nu aan de zijkant even aan de kabels hangt en er een CD in doet dan kun je direct zien of hij het nu wel doet, zo niet een nieuwe kopen.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;581478]Heb je Windows mediaplayer of een andere mediaplayer wel op je computer staan onder Vista.??[/QUOTE]\r\n\r\nhij zegt dat windows mediaplayer hem wel afspeelt, Een audio cd wordt in windows verkenner weergegeven met de inhoud .cda en een grote van 0 bytes. Enige dat je kan doen is bij standaard programma\'s in stellen dat mediaplayer .cda automatisch moet afspelen.
Link naar reactie
Ik denk dat we hier toch te maken hebben met een wat uitgebreider probleem. Want ook ik kan de laatste weken niets afspelen via WMP (12). En inderdaad, ik krijg ook het aantal nummers te zien met de extensie (als het dat al is) cda. Ik heb al heel google afgespeurd, ook bij Microsoft, maar kan niets vinden. Wat bij mij helpt is van de CD in WMP een automatche afspeellijst maken, die dan wel afgespeeld wordt. Ik verdenk Maxime Verhagen, maar dat mag je natuurlijk niet hardop zeggen.
Link naar reactie
ik heb onder standaardprogramma\'s .cda bestanden zo ingesteld dat ze automatisch worden afgespeeld met vlc, en dat werkt, want als ik er een cd indoe begint ie direct te spelen met vlc, echter nog steeds staat er in de verkenner, na klikken op de betreffende schijf,dat er voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand is gekoppeld etc. ....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...