Ga naar inhoud

Foutmelding tijdens installatie software


Anoniem2

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen met het volgende probleem. Tijdens het installeren van officiële software (zoals Nero Multimedia Suite 10 en Studie Webdesign) krijg ik na het ingeven van de serials telkens de onderstaande foutmelding:\r\n\r\nSetup has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. \r\nIf you were in the middle of something, the information you were working on might be lost. Etc.....\r\n\r\nIk snap hier helemaal niets van en kan mijn Nero 10 niet eens meer installeren. Wie kan me helpen. \r\n\r\nAlvast bedankt voor reacties.\r\n\r\nHenk
Link naar reactie
kan je weinig chocola van maken, dus maar basic beginnen met:\r\n- grondige scan met een uptodate virusscanner\r\n- idem dito met malwarebytes\r\n- herstart de pc\r\n- kijk in ccleaner/gereedschap/deïnstalleer of je daar resten ziet van (oudere versies van) nero en webdesign en laat die deïnstalleren\r\n- laat ccleaner alle overbodige rommel opruimen en het register cleanen\r\n- herstart de pc\r\n- laat eusing free registry cleaner ook nog eens je register schoonmaken\r\n- herstart de pc \r\n- probeer dan nog eens de installprocedures
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...