Ga naar inhoud

Pinnacle Studio14 importeert niet alle scenes


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWie kan mij helpen?\r\n\r\nIk heb er een beetje \'ruzie\' met Pinnacle studio Ultimate Collection 14, het programma leest niet alle scenes in. Ik heb een camera met mini DVD, deze heb ik gefinaliseerd (had ik misschien niet moeten doen???). Op die DVD staan bijvoorbeeld 24 scenes (gefinaliseerd) en als ik die dan wil inlezen in Pinnacle, staan er nog maar 22 scenes, het gefilmde fragment staat ook niet bij één van de andere scenes. \r\n\r\nAls ik de bestanden via de mediaplayer afspeel krijg ik alle scenes wel in beeld. Het staat in 3 mapjes, DCIM, VIDEO RM, VIDEO TS, het laatste mapje gebruik ik.\r\n\r\nIk hoop dat iemand weet hoe dit kan, want ik wil graag verder met Pinnacle.\r\n\r\nGroeten,\r\nIngrid
Link naar reactie
ik heb de hele DVD geimporteerd, tenminste, het hele mapje VIDEO TS. Maar dan laat hij bepaalde scenes achterwege. :confused:\n\nIk kan in de verkenner inderdaad wel zien welke scene verloren is, Dat staat in het mapje VIDEO TS, VIDEO_TS, daarin staan alle hoofdstukken (doordat ik gefinaliseerd heb). En in het mapje VIDEO TS, VTS.01.0 staat dan de film. Ik zou niet weten hoe ik die bepaalde scenes alsnog kan importeren.\n\nIk had gehoopt dat ik een simpel vinkje uit had staan, maar het is ingewikkelder dan ik dacht.......
Link naar reactie
Download DVD-Shrink [url]http://nl.afterdawn.com/downloads/cd_dvd/kopieer_dvd/dvd_shrink.cfm[/url]\r\nen installeer op PC. Lees met DVD-Shrink de Mini-DVD in en kijk of de gewenste scenes door DVD-Shrink gezien worden.\r\nJe kunt dan met menu-optie Full Disc van de gehele Mini-DVD een DVD-iso bestand maken en branden of via menu optie re-author alleen van de gewenste titels.\r\nWat ook kan is dat je trailer van een DVD-ripper download bijv. Tipard DVD ripper waarmee je de Mini-DVD omzet naar avi-bestanden, welke je weer in Pinnacle kunt inlezen.\r\nStreamclip is een gratis video-file omzetter. Hiermee zou je de bewuste video-file\r\nVTS.01.0.vob kunnen omzetten naar een avi-file welke door Pinnacle kan worden gelezen.\r\n[url]http://www.squared5.com/svideo/mpeg-streamclip-win.html[/url]\r\n\r\nHoop te horen of je tot een oplossing bent gekomen.
Link naar reactie
Ik heb inmiddels contact gehad met Pinnacle Helpdesk, zij gaven het advies om de VOB bestanden om te zetten naar MPEG2 bestanden. Dit heb ik gedaan met Any Video Converter, op deze manier krijg ik alle scenes in beeld! Daar ben ik al erg blij mee, maar........... nu is de kwaliteit niet meer goed, ik zie allemaal pixels, terwijl de originele DVD haarscherp is. Wie heeft hier ervaring mee? Welke instelling kan ik het beste gebruiken.\n\nStapje voor stapje komen we er wel....... Super dat jullie meedenken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...