Ga naar inhoud

M.player2 toevoegen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;580469]Waar wil je dat precies te zien krijgen?\r\nEn welk videobewerkingsprogramma en besturingssysteem gebruik je?[/QUOTE]\r\n\r\nHallo FooBar,\r\nWel het is een gewone video opname, die ik - als op afspelen wordt geklikt - dus op het scherm verschijnt met Windiws Media Player.\r\nIk kan dan echter ook kiezen voor - door op \"openen met\" te klikken - bijv. IVIVO -mediaplaer. en nog diverse andere mogelijkheden, die niets met video afspelen van doen hebben. Omdat Medeaplayer2 daar niet bij zit - maar het er wel eens in heeft gezeten - klik ik dan op \"bladeren\". En kom dan in \"programma files\" terecht, Mediaplayer2 zich ook in blijkt te bevinden. Als ik daarop dan klik verschijnt deze wel in het bestandsnaam vakje, maar bij het klikken op openen gebeurt er dan niets.\r\nDus blijft voor mij de vraag, hoe ik Mediaplaer2 in het tableau \"Openen met kan krijgen\".\r\nEn hoe ik daar eventueel ook programma\'s uit kan verweideren, die niets met video afspelen van doen hebben.\r\nHopenlijk zegt dit jou voldoende om advies te kunnen geven.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;580469]Waar wil je dat precies te zien krijgen?\r\nEn welk videobewerkingsprogramma en besturingssysteem gebruik je?[/QUOTE]\r\n\r\nHallo FooBar, KIk gebruik XP-Home.\r\nWel het is een gewone video opname, die ik - als op afspelen wordt geklikt - dus op het scherm verschijnt met Windiws Media Player.\r\nIk kan dan echter ook kiezen voor - door op \"openen met\" te klikken - bijv. IVIVO -mediaplaer. en nog diverse andere mogelijkheden, die niets met video afspelen van doen hebben. Omdat Medeaplayer2 daar niet bij zit - maar het er wel eens in heeft gezeten - klik ik dan op \"bladeren\". En kom dan in \"programma files\" terecht, waar Mediaplayer2 zich ook in blijkt te bevinden. Als ik daarop dan klik verschijnt deze wel in het bestandsnaam vakje, maar bij het klikken op openen gebeurt er dan niets.\r\nDus blijft voor mij de vraag, hoe ik Mediaplaer2 in het tableau \"Openen met kan krijgen\".\r\nEn hoe ik daar eventueel ook programma\'s uit kan verweideren, die niets met video afspelen van doen hebben.\r\nHopenlijk zegt dit jou voldoende om advies te kunnen geven.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;580508]Weet je zeker dat die player nog aanwezig is ??\r\n\r\nKijk bij configuratie.[/QUOTE]\r\n\r\nHallo dutch-online,\r\nJa, in programma files kan ik hem aanklikken, en verschijnt deze in het tableau waar om de benaming wordt gevraagd. en het pictogtraam te zien is.\r\nAls ik de benaming heb \r\n Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...