Ga naar inhoud

DVD met geluid


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan al onze vakantiefilmpjes samen te voegen tot een mooi geheel en te branden op een dvd. Mij leek het leuk om er een achtergrondmuziekje bij te zetten, maar dan is wel gelijk het originele beeldmateriaal (met origineel geluid) \'\'verpest\'\'. Als ik er later misschien nog iets mee wil doen zou ik dat zonder achtergrondmuziekje moeten doen. Weet iemand een manier om de achtergrondmuziek \'\'aanklikbaar\'\' (in een menu ofzo) te maken (net zoals ondertiteling) waarbij je kunt kiezen uit de film met achtergrondmuziek en zonder?\r\nIk heb nog geen programma gekozen om het dvd-menu mee te maken, dus misschien weten jullie een programma die dit kan regelen?\r\n\r\nAlvast dank
Link naar reactie
Inderdaad, origineel bewaren is het beste.\r\n\r\nAls je toch een dvd zonder muziek wilt, is het het makkelijkste om je projectbestand te kopieren, de muziek weer te verwijderen en daar een tweede dvd van te maken.\r\n\r\nIn theorie zou je dat kunnen samenvoegen tot een dvd met twee verschillende geluidssporen, maar da\'s niet het makkelijkste aangezien veel videobewerkingsprogramma\'s dat niet kunnen (weet niet wat je nu gebruikt).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...