Ga naar inhoud

Rundll foutmelding Windows live movie maker


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb pas een laptop van een vriend overgenomen. Een HP Pavillion DV9000 (voor het geval dat dit er toe doet.) En op die laptop zit het programma windows live movie maker. Omdat ik nog een groot aantal filmbeelden bezit wil ik deze in dit programma gaan bewerken tot één grote film alleen krijg ik telkens dezelfde rundll32 foutmelding. Het hele programma werkt, ik kan door alle menu\'s bladeren, alleen het importeren van de films lijkt niet te lukken. Ik schrijf express lijkt omdat ik elke 2 seconde gestoord wordt door de foutmelding; windows-hostproces (rundll32) werkt niet meer. Dan wordt er een oplossing gezocht die gelijk niet wordt gevonden. Dan klik ik op annuleren, en gaat hij gelijk weer diezelfde oplossing zoeken die uiteraard weer niet wordt gevonden. Wat kan ik doen om dit programma wel te laten werken. Of is er een alternatief?\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nGiberski
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...