Ga naar inhoud

beveiligde pdf niet uit het zipbestand


Aanbevolen berichten

beste,\r\n\r\nIk weet trouwens niet of ik het hier goed plaats, maar..\r\nIk heb enkele beveiligde pdf bestanden in een zip bestand in mijn mail binnen gekregen. Ik weet helaas het wachtwoord niet meer en als ik ze vanuit het zip bestand op mijn computer wil plaatsen dan moet ik het wachtwoord invullen.\r\nKan ik de bestanden ook op mijn pc zetten zonder het wachtwoord?\r\n\r\ngroet Loes
Link naar reactie
Ja nee die password recovery heb ik inderdaad geinstalleerd. maar om er bestanden in te openen zal ik ze eerst uit t zip bestand moeten halen en op de pc zetten. Ik kan namelijk niet vanuit het zipbestand de pdf openen met password recovery. en dat uit de zip halen, dat lukt dus helaas nog niet.
Link naar reactie
ik heb regelmatig dat ik dingen in zip of rar download die een wachtwoord blijken te hebben.... de meeste programma\'s die je op internet tegenkomt beloven een hoop maar ik ben er nog nooit 1 tegen gekomen die echt het wachtwoord kon achterhalen.\nmeestal alleen maar een hoop adware en spyware
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;577221]@riekeltpcmaster: Waarom dat dan?\r\n\r\nTS geeft aan dat het een zip-file met pdf bestand is, per mail binnen. \r\nAls de bijlage echt kwaad in de zin had, was naar mijn idee de pdf niet beveiligd geweest.[/QUOTE]\r\n\r\nje kan toch ook een bestand beveiligen gewoon omdat iets niet bestemt is voor anderen.\r\n\r\nzip recovery werkt bijna nooit of je moet een supercomputer hebben en dagen,weken,jaren tijd. en dan nog.. ligt er ook aan met hoeveel karakters het beveiligd is, hoe meer karakters hoe langer het zal duren.\r\n\r\ngewoon wachtwoord via de bron vragen en anders denk ik toch pech...
Link naar reactie
@lugum: begrijp je reactie niet. \nMijn reactie betrof riekeltpcmaster: hij/zij zaait naar mijn idee paniek door te verwijzen naar een virusscanner. Als een file bedoelt is om schade aan te richten, zou het niet beveiligd zijn. Dat is wat ik probeer te zeggen.\n\nTuurlijk kun je een bestand beveiligen omdat het niet voor anderen bestemd is.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;577375]@lugum: begrijp je reactie niet. \r\nMijn reactie betrof riekeltpcmaster: hij/zij zaait naar mijn idee paniek door te verwijzen naar een virusscanner. Als een file bedoelt is om schade aan te richten, zou het niet beveiligd zijn. Dat is wat ik probeer te zeggen.\r\n\r\nTuurlijk kun je een bestand beveiligen omdat het niet voor anderen bestemd is.[/QUOTE]\r\n\r\nlas over het woordje niet heen. was nog vroeg... ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...