Ga naar inhoud

Word hoofdstuk


Aanbevolen berichten

In word wil ik dat als een hoofdstuk achter een stuk tekst komt, dat er een dan automatisch een harde return komt. Als een nieuwe hoofdstuk gemaakt moet worden op een nieuwe pagina, moet er geen automatische return komen.\r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit kan doen voor een template? Het liefst wil ik dit in 1 heading doen, maar als dit niet gaat zal ik gewoon 2 headingen gebruiken.
Link naar reactie
Bedoel je met \"hoofdstuk\" Kop1 en dergelijke?\n\nZo ja, kies er dan voor om het betreffende opmaakprofiel te wijzigen. In het lijstje onder [I]Opmaak [/I]linksonder kies je voor [I]Alinea[/I]. In het nieuwe venster ga je naar het tabblad [I]Tekstdoorloop [/I]en haal je het vinkje weg voor [I]Pagina-einde ervoor[/I].\n\nJe kunt dan met Ctrl+Enter zelf pagina-einden invoegen waar je ze nodig hebt.
Link naar reactie
Dan begrijp ik waarschijnlijk niet wat je bedoelt. Als je wil mag je nog eens proberen om het uit te leggen, eventueel met een plaatje. Dan wil ik wel voor je kijken of er een echte oplossing is: Word heeft voor mij niet zo veel geheimen meer.\n\nJe vraag nogmaals gelezen hebbende: heb je het over de ruimten boven de kop? Dus dat een kop onder een stuk tekst meer afstand moet hebben ten opzichte van die tekst, zonder dat er heel veel ruimte ontstaat als die kop boven aan de pagina begint?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...