Ga naar inhoud

apple ipad 2 opladen sl000m


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb gisteren een ipad 2 gekocht maar als ik hem oplaad krijg ik elke keer opladen uit te zien nu heb ik gelezen dat dit vrij normaal is omdat hij niet kan opladen als het scherm aan is maar hij laad nu al heel de avond op en hij is van 10% naar 35% gegaan in ong 4 uur kan iemand mij hier mee helpen\r\n\r\nalvast bedankt codmw2:p
Link naar reactie
Gebruik je de bijgeleverde adapter en kabel ?\r\n[QUOTE] [B]10W USB Power Adapter[/B]\r\nApple includes a 10W USB to AC power adapter right in the iPad 2 box and this is the absolute fastest way to charge your iPad 2. Just plug your 30-pin Dock cable into your iPad, plug the USB connector into the adapter, and plug the adapter into a wall socket.[/QUOTE]\r\n[B]How to quickly charge your iPad 2[/B] - [url]http://www.tipb.com/2011/04/14/daily-tips-fastest-charge-ipad2/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;575938]De iPad2 laadt wel op als je de USB stekker in de USB poort van een PC doet maar zal dan inderdaad \"Opladen uit\" laten zien omdat dit heel erg langzaam gaat.\r\nOpladen gaat het beste met de bijgeleverde adapter die in een stopcontact gaat.[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt maar ik heb allerlei dingen al bekeken op internet maar ook met de bijgeleverde oplader komt opladen uit te staan maar bedank voor de snelle reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...