Ga naar inhoud

Toets heel snel indrukken in game


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik speel op het moment X men origins Wolverine voor op de PC\r\nik ben bij een deel waar je een gigantische robot (The Sentinal Boss) achterna moet springen.\r\nDaarna moet je een chest plate los duwen en daar voor moet je heel snel de knop C in drukken.\r\nAlleen ik doe dit niet snel genoeg, want ik wordt telkens weg geblazen (met lazer ogen) omdat je maar een bepaalde tijd hebt. \r\nIk heb wel dingen gezien voor de Xbox 360 of de PS3 maar niet voor de PC.\r\n Heeft iemand een misschien een trucje of een programmaatje waarmee je heel snel een toets in kan drukken?\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
Vreemd, een spel zou nooit een externe app nodig moeten hebben om het te kunnen winnen, dus ik moet concluderen dat je óf iets fout doet, óf gewoon wat meer oefening nodig hebt.\nVoor consoles zijn er inderdaad 3rd party (dus niet-officiële) controllers te koop, en vaak hebben die \"turbo\" knoppen die je kunt instellen zodat ze automatisch heel snel geactiveerd worden. Dergelijke controllers zullen er voor de PC ook wel zijn. Of er programma\'s zijn die dat doen, geen idee.\nAls je een beetje ritme-gevoel hebt, kom je trouwens ook al een heel eind, maar dan moet je niet ook nog drie andere knoppen hoeven indrukken. Ik gebruikte een dergelijk trucje in TES4-Oblivion om bepaalde skills te levellen, en daarvoor moest ik heel snel een bepaalde toets indrukken. Afwisselend met je linker- en rechtervinger drukken, om en om, levert je een een hoge snelheid op die je best lang kan volhouden, maar het makkelijkst is om de betreffende knop te remappen op bijvoorbeeld de spatiebalk en dan af te wisselen.
Link naar reactie
Naar mijn mening is een game inderdaad altijd zo gemaakt dat je hem gewoon met een toetsenbord en muis zou moeten kunnen doen, zou dat niet het geval zijn dan geven ze dat volgens mij wel aan.\r\nVan die game van jou kon ik daar niet een verwijzing naar vinden......\r\nIk denk daarom dat je gewoon iets \"verkeerd\" doet.\r\nDaarom zou ik [URL=\"http://uk.guides.ign.com/guides/14267362/\"]hier[/URL] even kijken.\r\nComplete walkthrough van je game, met alle in\'s and out\'s compleet met foto\'s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...