Ga naar inhoud

Opgaven zomerquiz computer idee 14


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=kevinr1987;575508]Veel hints?\r\nIk zie er tot nu toe geen één.. en heb naar mijn mening de hele site al doorzocht..[/QUOTE]\r\n\r\nNee, ik kan ook geen hints vinden. Ik heb al zoveel zitten zoeken maar zonder resultaat en daar ben ik niet blij mee want zo kan ik de puzzel niet afmaken.\r\n\r\n:confused::confused::confused::rolleyes:
Link naar reactie
[QUOTE=kareltje2;575531]Nee, ik kan ook geen hints vinden. Ik heb al zoveel zitten zoeken maar zonder resultaat en daar ben ik niet blij mee want zo kan ik de puzzel niet afmaken.\r\n\r\n:confused::confused::confused::rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nP*-):sWeet je als je domme vragen gaat stellen dan weet ik er nog wel één \"Mag ik het antwoord van de zomer puzzel\" NEE!!!!!!(bah):-[(6):evil:
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;575550]P*-):sWeet je als je domme vragen gaat stellen dan weet ik er nog wel één \"Mag ik het antwoord van de zomer puzzel\" NEE!!!!!!(bah):-[(6):evil:[/QUOTE]\r\n\r\nIk hoef het antwoord ook helemaal niet, het is een uitdaging om die zelf te vinden. Maar Computer Idee mag de opgaven wel duidelijker op de site zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=kevinr1987;575888]Inderdaad, de poster vroeg waar deze te vinden zijn.. maar blijkbaar niemand die een vingertje kan wijzen..[/QUOTE]\r\n\r\nOm reden van dat je een puzzel zelf behoort op te lossen anders kan Computeridee het antwoord wel gewoon op de site zetten:(\r\n\r\nJe zult je de paaspuzzel nog wel kunnen herinneren:confused:;)
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;575913]Om reden van dat je een puzzel zelf behoort op te lossen anders kan Computeridee het antwoord wel gewoon op de site zetten:(\r\n\r\nJe zult je de paaspuzzel nog wel kunnen herinneren:confused:;)[/QUOTE]\r\n\r\nBeste Stroke, het gaat mij juist niet om het antwoord, het is de vraag die uitblijft.. als je iets beter had gelezen had je dat ook begrepen uit mijn vorige bericht..\r\n\r\nZonder (te vinden) vragen geen puzzel lijkt mij... (zoals die door Computer idee bedoeld is).\r\n\r\nPS. Ik herinner mij de Paaspuzzel ja..
Link naar reactie
[QUOTE=kevinr1987;576244]Beste Stroke, het gaat mij juist niet om het antwoord, het is de vraag die uitblijft.. als je iets beter had gelezen had je dat ook begrepen uit mijn vorige bericht..\r\n\r\nZonder (te vinden) vragen geen puzzel lijkt mij... (zoals die door Computer idee bedoeld is).\r\n\r\nPS. Ik herinner mij de Paaspuzzel ja..[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp volkomen wat je bedoelt, maar de vragen zijn er en heel goed te vinden(er staat bij elke vraag een grote zon:cool: en die valt echt wel op) op de site echt het is niet moeilijk, het vergt alleen veel geduld en je zult systematisch alle pagina\'s na moeten lopen.;)\r\n\r\nMaar ook zonder de vragen op de website van Computeridee is de oplossing van de Puzzel goed je doen.:-D
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;576249]Helemaal nergens voor nodig. Ook zonder alle pagina\'s na te lopen kun je de vragen vinden. Ik ga niet uitleggen hoe. :p[/QUOTE]\r\n[QUOTE=stroke33;576248]\r\nMaar ook zonder de vragen op de website van Computeridee is de oplossing van de Puzzel goed je doen.:-D[/QUOTE]:D\r\nZoals ik al zij (ik kreeg hem om 4 uur \'s middags en om 8.30 uur diezelfde avonds ongeveer was hij met tussendoor een bad, avondeten en koffie al klaar en verzonden ) hij is niet moeilijk.:D\r\n\r\nMaar veel mensen zijn niet zoals wij en hebben alle letters nodig om de puzzel op te kunnen lossen:-P en dan zul je dus de hele site door moeten zoeken naar zonnetjes.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...