Ga naar inhoud

direct overnemen


Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik een stuk tekst waar anderen op hebben zitten ploeteren en het liefst net zoals zij het hebben ingeleverd, en die ik bijelkaar moet zetten voor de wekelijkse schoolberichten zo makkelijk mogelijk kan overnemen? Liefst met een klik, selecteren en kopiëren of zo? Liefst geen betaal software. Ik zit nu alles over te typen! (sn) Ik heb er nog niet zoveel verstand van! :oops:
Link naar reactie
1.) Open het ingestuurde in een programma (Word of Wordpad of WHATEVER)\r\n2.) Klik ergens in de tekst\r\n3.) Druk [U]Control[/U] plus [U]A[/U] om de hele tekst te selecteren\r\n4.) Druk [U]Control[/U] plus [U]C[/U] om de tekst te kopieren naar het \'klembord\'\r\n5.) Wissel naar het programma waar je de \'schoolberichten\' in tikt\r\n6.) Klik op de plaats waar de tekst moet komen\r\n7.) Druk [U]Control[/U] plus [U]V[/U] om de tekst in te voegen
Link naar reactie
Hebben we het hier over bestanden over of op papier aangeleverde kopij? Overtikken doet mij toch eerder aan papier denken. In dat geval zul je moeten scannen en een ocr programma er op loslaten. Een scanner kost geld, maar niet vreselijk veel, voor 50-100 euro heb je al een aardige. Vaak zit daar wel ocr software bij. Maar er zijn ook wel gratis programma\'s.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...