Ga naar inhoud

Office 2010 Starter


Aanbevolen berichten

Op m\'n nieuwe laptop (Asus K52F) werd dit pakket meegeleverd. Ik wilde het voor het eerst opstarten en moest een taal kiezen.... Leuk en aardig, maar ik kan alleen kiezen uit 2 Azaitische talen. Heb op de site van MS al een talenpakket gevonden, maar die kunnen niet op een preorder losgelaten worden (of zoiets dergelijks), aldus de foutmelding.\r\n\r\nIemand enig idee hoe dit aan te pakken?
Link naar reactie
Niet echt - die trial pakketjes zijn meestal wel leuk om te proberen, maar op de lange termijn heb je er niks aan, want dan moet je dus alsnog een volledige licentie aanschaffen.\nJe kunt overwegen om over te stappen op OpenOffice.org of LibreOffice, beide kosteloos te downloaden en beide kunnen overweg met de gangbare Microsoft Office formaten. Buiten dat zul je naar de winkel moeten, vrees ik.
Link naar reactie
Office Starter is geen 3mnd of trail pakket. Je kan het vergelijken met de MS Works die vroeger bij pc\'s en laptops geleverd werd. Het blijft gewoon werken (als het werkt..) maar is een \"uitgeklede\" versie van office met onder andere reclames.\r\nAls je nog niets speciaals gedaan hebt met je pc kan je ook een herstel install doen van Windows en hiermee ook MS Office Starter en dan zien of het wel lukt. Ik heb nooit problemen gehad met MS Starter. Als dit niet lukt dan terug naar de winkel!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...