Ga naar inhoud

hulp bij ledenadministratie gevraagd.


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben voor onze (non-profit) vereniging op zoek naar een easy to use administratie programma.\r\nMiddels een rolstoelbus en vrijwillige chauffeurs vervoeren wij ouderen en gehandicapten naar hun bestemming.\r\nVerder onderhouden we de bus en overige materialen van het geld dat we van (vrijwillige) donateurs krijgen.\r\n\r\nOm te beginnen zal het een ledenadministratie moeten zijn, dus naam, adres enz.\r\nDe bedoeling van de ledenadministratie is dat we jaarlijks de donateurs middels een acceptgiro met daarop hun zelfbepaalde bedrag sturen.\r\nEventueel zou het mooi zijn als er ook een betalingskenmerk op komt te staan zodat die kunnen verwerken waneer we een overzicht van de bank krijgen.\r\n\r\nWie zou ons hiermee kunnen helpen.\r\n\r\nM.v.g.\r\nDennis
Link naar reactie
Als je een formuliertje ontwerpt (gewoon een kladje!) met de gegevens die je wilt kunnen verwerken en hoe je die het liefst ingedeeld wilt dan maak ik wat voor je. Kostenloos, uiteraard, en op maat.\r\n\r\n\r\nOh! En het is handig om een of twee setjes gegevens er bij te leveren (gegevens van twee leden, bedoel ik) zodat ik er wat echte data in kan proppen --- makkelijker voor testen en zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...