Ga naar inhoud

Bellen met pc naar mobiel via bluetooth


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb vanmiddag even een bluetooth ontvangertje gehaald. Nu wil ik graag op mijn pc kunnen bellen. Dus dat mijn pc met mijn telefoon verbinding maakt en een nummer draait en hiervoor de microfoon/line in en de speakers gebruikt. (Mijn pc functioneert dan eigenlijk als een soort carkit of headset voor mijn telefoon.) \r\n\r\nIk kan alleen niks vinden aan software om dit te doen. Ik heb een LG Renoir. (Via configuratiescherm lukt dit niet.)\r\n\r\nEen eventuele andere mogelijkheid is misschien mijn telefoon verbinden met mijn PDA en mijn pc mijn PDA laten aansturen via bluetooth alleen weet ik niet of dit wel kan.\r\n\r\nIk hoor graag of jullie misschien weten hoe ik dit kan doen. \r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nJuriën
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;573494]Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, neem gewoon Skype kun je met een camera elkaar ook nog zien.\nIk denk eigenlijk ook niet dat het kan, je computer een verbinding laten maken en dan een nummer op een gsm laten bellen via Bluetooth.[/QUOTE]\n\nHet kan wel, bij Windows Mobile telefoons sowieso. (Deze tutorial laat dit zien, die niet werkt bij mijn telefoon omdat ik geen WM heb: [url]http://dummy-essentials.blogspot.com/2010/07/make-phone-calls-via-computer-using.html[/url] )\n\nDaarnaast kun je met je bluetooth zelfs je pc besturen via je telefoon. Wat wel werkt bij mijn telefoon.\n\nDe reden dat ik geen skype wil gebruiken is omdat ik dan skype tegoed nodig heb terwijl ik minuten overhoud bij mijn telefoon. (Stuk of 300) \n\nNa wat research kwam ik op het begrip speakerphone, weet iemand wat dit inhoud? Als iemand al software ingedachte heeft hoor ik dit natuurlijk graag.\n\nmvg
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...