Ga naar inhoud

Firefox 4 slaat tabs niet op bij afsluiten


Aanbevolen berichten

Hmm, Firefox 4.0.1 geïnstalleerd... Ik was bij FF 3 gewend dat als ik het afsloot dat het vroeg of ik alle tabbladen wil opslaan zodat ze bij volgende start weer geopend worden, maar nu heb ik twee maal FF 4 afgesloten (tja, MS updates natuurlijk), en twee maal heb ik die vraag niet gekregen en kon ik alle tabs vanaf nul weer zoeken en laden.\n\nWel werd trouwens de altijd onbruikbare vraag gesteld \"[I]U staat op het punt 12 tabbladen te sluiten, wilt u doorgaan ?[/I]\"\nJa natuurlijk, ik moet afsluiten :rolleyes:, en dit is de enige manier.... Als ik annuleren klik sluit FF gewoon niet af.\n\nIemand enig idee ?\n\n[B]Edit:[/B]\nIk zie nu onder het menu \'[I]Geschiedenis[/I]\' wel de optie \'[I]Vorige sessie herstellen[/I]\', en die lijkt het wel te doen, maar dat is toch net een handeling meer om door het menu te gaan.
Link naar reactie
Nou ja, even Google, en de eerste vondst gaf eigenlijk al het antwoord :cool: :\r\n\r\nOnder \'[I]Extra - Opties - Algemeen - Opstarten - Als Firefox start: mijn vensters en tabbladen van de vorige keer tonen[/I]\'.\r\n\r\nZo simpel. \r\nKomt omdat ik verwachtte dat alle instellingen bij de upgrade behouden zouden blijven, maar enkele (zoals ook de positie van de balk met tabs) zijn terug naar default.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...