Ga naar inhoud

Geluid in Office 2010


Aanbevolen berichten

Hallo.\r\n\r\nIk heb Office 2010 Pro (zelf betaald, dus origineel) maar vanaf het moment dat ik deze heb geïnstalleerd heb ik geen geluid bij het ontvangen van e-mail. Ook komt het venstertje rechts onderin ook niet tevoorschijn. Ik heb het geluid en zichtbaarheid aan staan en alle overige geluiden zoals hierboven weer gegeven doen het wel. Dit lijkt mij een fout is office of een fout in het functioneren met Win7 pro (ook origineel)\r\n\r\nOok komt het popup venstertje niet tevooschijn, ook hier heb ik alle instellingen goed staan.\r\n\r\nWie heeft voor mij de juiste oplossing, Ik heb ook al gebeld met Microsoft en zij erkennen deze storing niet terwijl er toch meerdere onopgeloste forums zijn waarin deze vraag gesteld wordt.\r\n\r\nGroeten Hans
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
[QUOTE=wned;573911]Hallo.\r\n\r\nStroke, ja alle instellingen staan goed. \r\n\r\nk-arel, ik heb pop geprobeerd en klopt inderdaad. Maar kan dit niet anders dan?, in Office 2007 was het wel goed namelijk.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb even outlook nogmaals geïnstalleerd en geconfigureerd om te kijken waar het probleem ligt:confused:, je moet de Windows geluiden aanpassen zie plaatje(H) en nu outlook er weer af halen Brrrrrrrrrrr wat een programma+o( geef mij maar Thunderbird;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...