Ga naar inhoud

"Aanmelden bij Windows Live popup verwijderen


Aanbevolen berichten

\"Aanmelden bij Windows Live\" popup verwijderen ? \r\nIk heb me eens aangemeld bij Windows Live Mail\", maar ook direct weer uitgeschreven. Sindsdien krijg ik toch elke keer als ik mijn Windows Live Mail open die popup om me aan te melden.\r\n\r\nIk heb het ook verwijderd in gebruikersbeheer in het configuratiescherm \r\n\r\nHoe raak ik hiervan af ?\r\n\r\nmvrgr, H.Claessen.
Link naar reactie
Nou... het heet daar Windows Live Essentials en je kan in het configuratiescherm bij software op verwijderen klikken en daarna komt de vraag alles? of onderdelen? Je kiest voor onderdelen en verwijdert dat wat je kwijt wilt. \r\nMaar \"je opent Windows Live Mail\" en dan ben je verbaasd over een popup? \r\nIk bedoel, gebruik je nu wel of niet Windows Live Mail?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Sorry dat ik de vraag misschien niet helemaal goed geformuleerd heb, maar de reden waarom ik hier een vraag stel is natuurlijk omdat ik niet zoveel verstand van computers heb.\r\nIk gebruikte windows live mail en kreeg geen pop-up scherm!!\r\nToen heb ik (volgens mij) messenger geïnstalleerd en vrij snel weer (datgene wat ik geïnstallerd had) verwijderd via het config. scherm.\r\nSindsdien krijg ik dat popup schermpje dat om gebruirresnaam en wachtwoord blijft vragen.\r\ngr. H.Claessen.
Link naar reactie
Type in de regel net boven START waar \"Programma\'s en bestanden zoeken\" staat de tekst: < msconfig > en geef Enter. \r\nEr komt een scherm op met 5 tabbladen. \r\nKies \"Services\" en zet onderaan een vinkje bij \"Alle Microsoft services verbergen\". Bij wat overblijft zoek je iets met MSN of Live. Haal daar het vinkje weg.\r\n(Formeel kan je alles uitvinken op Java en je antivirus programma na)\r\nKies daarna het tabblad \"Opstarten\" En vink daar ook af, wat te maken kan hebben met MSN of Live messnger.\r\nKlik \"Toepassen\" en \"OK\" en start opnieuw op.\r\nDe popup is vermoedelijk verdwenen, omdat WLMessenger niet meer wordt opgestart bij het opstarten van de pc.\r\nMet een herhaling van zetten (zie hierboven) kan je als je iets verkeerds afvink, dat vinkje later weer aanbrengen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
[QUOTE=hemelsoet;570441]\"Aanmelden bij Windows Live\" pop-up verwijderen ? \r\nIk heb me eens aangemeld bij Windows Live Mail\", maar ook direct weer uitgeschreven. Sindsdien krijg ik toch elke keer als ik mijn Windows Live Mail open die pop-up om me aan te melden.\r\n\r\nIk heb het ook verwijderd in gebruikersbeheer in het configuratiescherm \r\n\r\nHoe raak ik hiervan af ?\r\n\r\nmvrgr, H.Claessen.[/QUOTE]\r\n===================================\r\n\r\n [B]Windows Live mail aanmeldscherm stoppen.[/B]\r\n\r\nOplossing:\r\n\r\n- Open Windows live mail\r\n- Ga linksboven naar start.\r\n- Kies opties\r\n- Kies mail\r\n- kies tabblad verbindingen\r\n- Kies stoppen aanmelden\r\n- Kies Synchroniseren stoppen\r\n- Live mail herstarten\r\n- Pop-up start nu niet meer op.\r\n\r\nSucces.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...