Ga naar inhoud

Applicatie Windows clock tijdelijk wijzigen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nIk gebruik een geinstalleerde demo applicatie waarvan de geldigheid na 30 dagen verloopt. Nu heb ik ontdekt dat bij simpelweg de windows klok terugzetten naar een datum binnen die eerste 30 dagen de applicatie gewoon opstart.\r\n\r\nAfgelopen jaar heb ik ergens in computer idee gelezen dat er een tooltje bestaat die automatisch de klok verzet en terugstelt na gebruik van de geselecteerde applicatie.\r\n\r\nWeet iemand de naam van dit tooltje?\r\n\r\nb.v.d.\r\n\r\nHenk
Link naar reactie
Is het niet verstandiger om een gelijke applicatie te downloaden die gratis is, bijvoorbeeld om voor Windows Office trial Free office te nemen.\r\n\r\nZo zijn er voor bijna elke applicatie wel feeware versies.\r\n\r\nOverigens is het aan te bevelen een Shareware applicatie te kopen als het bevalt, je mist vaak toch iets bij gedownloade software (illegale software) of je krijgt er gratis een paar Virussen bij die dan weer voor het nodige ongerief zorgen ik ben al jaren gestopt met downloaden van illegale applicaties omdat er vaak een gratis versie van is of de prijs zo laag dat het telkens weer opschonen er niet tegenop kan.:-@:-P;)
Link naar reactie
Eh - volgens mij is dit tegen de huisregels, waar expliciet in staat dat alles wat naar illegaal gebruik neigt eigenlijk al niet toegestaan wordt. Het fröbelen met de klok om op die manier een trial-versie na het verlopen van de trial-periode te blijven gebruiken, valt daar wat mij betreft ook onder - en ik kan me zo voorstellen dat anderen er net zo over denken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...