Ga naar inhoud

Geweldig spel!


Aanbevolen berichten

Sinds een maand of 3 ben ik (samen met enkele kennissen) behoorlijk verslaafd geraakt aan een nieuw spel dat ik jullie niet wil onthouden.\r\n\r\nHet is een tank-simulatie, welke je online 15 tegen 15 speelt.\r\nGrafisch ziet het er gewoon erg goed uit en het spel idee is in mijn ogen ook fantastisch.\r\nHet is (uiteraard) de bedoeling van het spel dat jij met je 14 andere medestanders de tanks van de tegenpartij uitschakelt of hun vlag weet te veroveren.\r\nTot zover vrij simpel, maar wat spel helemaal boeiend maakt, is dat je door gevechten zowel \'experiencepoints\' als ook \'credits\' verzameld, waarmee je nieuwe wapens, zwaardere tanks of andere apparatuur voor jouw tank kan ontwikkelen en kopen.\r\nOok kan je de bemanning van de tanks trainen, zodat jouw kansen op het slagveld verhoogt worden.\r\nJe begint het spel met 3 (lichte) tanks van verschillende naties en het het mooiste is, dat als jij in een spel uitgeschakeld wordt, je deze \'battle\' kan verlaten en ondertussen een nieuw spel kan starten met de volgende tank.\r\n\r\nHet spel komt officieel op 12 april uit, maar is nu al gewoon te downloaden en te spelen.\r\nHet allermooiste van dit spel is dat het GRATIS is......\r\nUiteraard kan je het spel ook kopen, waarbij je dan enkele voordelen hebt ten opzichte van de mensen die gratis spelen. Zou krijg je bij het kopen van het spel al meteen een hele goede tank, een extra plaats in jouw garage zodat je een extra tank er bij kan kopen en je krijgt een hoeveelheid \'goud\' waarmee je ook nog erge leuke dingen kan doen.\r\n\r\nUiteraard moet je van dit soort spellen houden (zoals ik), maar ik zou zeggen, geef het eens een kans!\r\n\r\nJe kan het spel hieronder downloaden;\r\n\r\n[url]http://www.worldoftanks.eu/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...