Ga naar inhoud

Te mooi om waar te zijn?


Aanbevolen berichten

\"\"[B][FONT=Verdana][SIZE=2]Welke zenders kan ik ontvangen via TVCompleet?\n[/SIZE][/FONT][/B][FONT=Verdana][SIZE=2]TVCompleet verzorgt maandelijks een gratis kanalenupdate. Hierdoor bent u altijd voorzien van de nieuwste internetkanalen. Internetkanalen \nzijn kanalen die via streaming oftewel uw internetverbinding vrij te verkrijgen zijn.\"\"[/SIZE][/FONT]\n[FONT=Verdana][SIZE=2][/SIZE][/FONT] \n[FONT=Verdana][SIZE=2]Je ontvangt dus alleen zenders die toch al gratis te vinden zijn als je het goede prg maar hebt om ze te zoeken.[/SIZE][/FONT]
Link naar reactie
Wanneer je [B]Contact[/B] klikt , wordt het nog \'interessanter\' :\n[url]http://www.tvcompleet.com/contact-tvcompleet.html[/url]\n\nVorig jaar was het [B]TVTotaal [/B]: [url]http://www.mastaline.com/forum/topic/1206837-tvtotaal/1[/url]\n\nEigenaar ? : het bedrijf [B]STAV Multimedia Group[/B] is nergens te vinden (niet bij KvK).
Link naar reactie
Ok, ik weet dat je het niet gaat aanschaffen maar mijn handen jeuken gewoon om deze onprofessionaliteit onder de loep te nemen.\n\nAls eerst vind ik de website echt een \'\'B-professionele\'\' website, ze willen het heel professioneel over laten komen terwijl er spellingfouten in staan. (het is ernaar streven en niet er naar streven etc.)\n\n54.85 - 7.50 = 47.35, dus 86.3% korting... Wel een beetje teveel van het goede... Ook is het zo dat wanneer je [I]actieperiode[/I] ziet, het meestal een scam is, ze willen je dan dwingen om deze \'\'eenmalige\'\' kans te grijpen. Basiskennis.\n\nGoogle [I]tvcompleet[/I] maar, je komt bij allemaal dubieuze sites terecht. [URL=\"http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL279&q=tvcompleet&aq=f&aqi=g-s2g1g-s1g1g-s1g1&aql=&oq=\"]klik[/URL]\n\nOp de site staat ook doe de postcodecheck, terwijl bij productinformatie staat: [I]Televisie via de internetverbinding[/I]. Daar is toch geen postcodecheck voor nodig? Internetverbinding heb je toch gewoon? \nAls ik trouwens een adres invoer kom je gewoon op de zelfde pagina terug met een plaatje daaronder met: [I]Nu overal beschikbaar![/I]. Waarom zou je dan nog een postcodecheck op je site hebben? Om betrouwbaarder over te komen?\n\nBij veelgestelde vragen staat dit:\n\n[QUOTE][B]Ik heb geen download ontvangen?[/B]\nWanneer u niet direct na betaling de download ontvangt, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Een medewerker\nvan TVCompleet helpt u dan graag verder. Vermeld voor een snelle reactie uw volledige betalingsgegevens.[/QUOTE]\n\nMet andere woorden, ze zullen nooit het programma na je toesturen zodat je de klantenservice moet bellen en daar moet je je volledige betalingsgegevens afgeven voor een \'\'snelle reactie\'\'. Waarom zou je een snelle reactie krijgen als je je volledige betalingsgegevens opgeeft?\n\nHet is gewoon brutaal om zo nep te zijn, serieus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...