Ga naar inhoud

NTCS DVD bekijken


Aanbevolen berichten

Miijn dochter uit america is over en ik wilde de DVD uit haar sony movie camera bekijken maar krijg niet eens een bestand te zien bij deze computer. Want ik dacht dat ik met nero, power-diretor of home cinema het over kon zetten naar pal en natuurlijk ook zo de dvd kon bekijken. Er leg mij zo iets bij van dat je DVD\'s uit de US in europa niet af kan spelen iets te maken met een code.in het computer program dat alleen Pal toestaat\r\nWie heeft enig idea?
Link naar reactie
Als het een zelf opgenomen dvd is, dan heb je niks te maken met regiocode. Da\'s een beveiliging voor commerciele dvd\'s, die niet op zelf gemaakt werk zit. Lekker op regio 2 laten staan dus.\n\nVerder zou NTSC voor een computer geen probleem moeten zijn.\n\nWat ik denk dat er aan de hand is: de DVD is niet op de camera \"afgesloten\" (finalized), waardoor deze alleen door de camera te openen is. Na afsluiten zal de inhoud zich ook op de computer laten zien, maar kun je niks meer op die betreffende dvd opnemen. Dat afsluiten kun je eventueel ook met een brandprogramma op de computer, maar kijk vooral eerst hoe dat op de camera moet. Dat moet je dochter immers thuis ook als ze een nieuwe dvd opneemt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...