Ga naar inhoud

computer van slag


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag ik heb gisteren mijn computer goed afgesloten nu wilde ik hem vandaag opstarten en wat is er heel veel programma´s (bestanden)zijn eraf mijn muziek mijn foto\'s en nog meerdere dingen hoe kan dit en hoe kan ik die terug vinden ik heb het programma recuva al gedaan maar die kan niks vinden.Ik heb gelukkig wel vrij wel alles op een usb stick staan, maar toch.\r\nNou heb ik er van de week skype op gezet kan het hier misschien aan liggen.\r\nWie weet raad.
Link naar reactie
Dat mag niet aan Skype liggen. \r\nWelke Windows gaat het over? XP? Vista? W7?\r\nWeet je zeker, dat je onder hetzelfde account bent ingelogd? Als daar het antwoord JA op is het volgende:\r\n\r\nGaf de pc voorheen ook al meldingen, of was hij behoorlijk traag?\r\n\r\nIk zou er overigens even zo weinig mogelijk mee doen. Als de harde schijf is beschadigd, kan je soms je bestanden nog redden, maar als je verder werkt, worden ze mogelijk overschreven.\r\n\r\nHet enige wat je kunt doen is een schijfcontrole. \r\nOpen dus \"Deze Computer\" met links\r\nKlik met rechts op de schijf waar Windows op staat en kies Eigenschappen\r\nKies het tabblad EXTRA en kies \"Nu Controleren\" \r\nZet beide vinkjes er neer. \r\nNa even krijg je een melding dat dit niet gaat en dat je moet plannen.\r\nKies OK en start opnieuw op.\r\nHierna zal de pc een tijdlang bezig zijn de harde schijf te controleren (soms wel 1 of 2 uur)\r\nJe kan de resulaten van de controle lezen op het scherm als hij klaar is (maar ze flitsen voorbij)\r\nJe kan later ook in de logboeken kijken:\r\n\r\nBij XP heet de melding WINLOGON\r\nBij Vista en W7 heet de melding Wininit.\r\nBeiden staan in het logboek \"Toepassing op het tijdstip dat de controle klaar was.\r\n\r\nBlijft de pc haperen op de schijf controle, dan is de harde schijf vermoedelijk ten einde.\r\nVindt de controle beschadigde delen, dan zal de schijf ook vervangen moeten worden.\r\n\r\nKijk na de schijfcontrole of je bestanden weer terug zijn. Zo ja, backup ze dan.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
ik heb alles gedaan wat hier boven beschreven sta de computer is op nieuw opgestart maar ik kreeg nog steeds de nieuwe instelling (dus nog al mijn bestanden kwijt)\nNu zette ik vanmorgen mijn computer aan en wat denk je alles weer in de oude programma\'s terug.(gelukkig) maar hoe kan dit wat zou dit geweest kunnen zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...