Ga naar inhoud

moederbord laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Voor wat betreft de temperatuur, loopt je cpu geen enkel risico, gesteld dat je de laptop schoon houdt en de ventilatieopeningen aan onderzijde en zijkanten vrij. \n\nWat ik wel vreemd vind is, dat de temp van je moederbord behoorlijk hoger is dan die van je cpu. Normaal is het (bij een pc) andersom. Maar in een laptop zit alles op en in elkaar en eigenlijk check ik het hier nooit. Dus een echt oordeel kan ik daar niet over geven.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb een identieke laptop, van ongeveer dezelfde leeftijd. Bij mij is het probleem dat de coolerfan inmiddels danig aan het verslijten is, hij draait soms niet of nauwelijks. Aan het geluid te horen is het lagertje aan het eind van z\'n levensduur aan het raken. De fan op gang helpen bied meestal wel soelaas, maar als ik (of mijn vrouw) het eens vegeet kan de temperatuur zo hoog oplopen dat het aanraken van de behuizing (linker bovenhoek naast het toetsenbord) niet meer prettig is. Het is grotendeels mijn eigen schuld, het schoot er nogal eens bij in dat de laptop \'s nachts uitgeschakeld werd, hij heeft inmiddels z\'n uurtjes wel al gemaakt. Ik ben nog op zoek naar een handleiding hoe ik bij deze specifieke laptop de fan kan vervangen. Mijn tip is dus om het apparaat niet nodeloos aan te laten staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...