Ga naar inhoud

Verjaardag herinnering


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik had, ja had, een programma dat me attendeerde als er een verjaardag in het verschiet lag.\r\n Dat ben ik kwijt na een windows 7 installatie.\r\n\r\nNu kan ik wel programma\'s vinden die me willen attenderen via mail of SMS, maar ik wil zo\'n melding op mijn eigen computer.\r\n\r\nWie kan me helpen ?\r\n\r\ngroeten nieviss en.....\r\nbedankt vast
Link naar reactie
[QUOTE=Gekwordikervan;565690]Misschien kom ik uit de oude doos hoor, maar een kalender op de wc, is dat niet veel leuker. Ook voor hen die erop zitten.[/QUOTE]\n \n \nInderdaat ,,maar er zijn tegenwoordig mensen die alleen maar op hun monitor lezen ,,en zelf met een pen op een kalender moeten schrijven is dan ook al erg moeilijk.:)
Link naar reactie
Ik gebruik al jaááren Rainlendar en vergeet nooit meer verjaardagen. :cool:\r\nIk heb ze wel ingevoerd met een herinnering 1440 minuten tevoren(proud).\r\nEn ik vergeet ook nooit meer op donderdag de vuilnisbak op de stoep te zetten.\r\nJaja, dank zij de computer merkt niemand meer dat we oud worden!:cool::mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...