Ga naar inhoud

Aero na uitzetten weer terug


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Wie heeft hier een verklaring voor:\n \n Windows 7 Ultimate.\n \n Ik heb een hekel aan die kleine schermpjes onderin, van openstaande dingen.\n Die krijg je alleen weg als Aero uit staat (zover ik weet) dus heb ik de Basic instelling zodat er geen mini schermpjes zijn maar een regel boven het openstaande gebeuren.\n Verder heb ik de “doorzichtige” vensters op uit staan.\n \n In Energiebeheer staat alles op Nooit :roll:\n\n \n Verchillende screensavers van Microsoft geprobeerd, maar het maakt niet uit welke ik gebruik.\n Als ik de computer niet aan raak, gaat na 6 min. De screensaver aan.\n Echter na een minuut of 15 staat de Aero weer aan, dus ga ik naar onderen, weer de minischermpjes en de randen aan de bovenkant weer gedeeltelijk doorzichtig.\n \n Ook als ik de screensaver uit zet, het zelfde.\n Het komt ook voor bij een nieuwe installatie.\n \n Iemand die hier een oplossing voor heeft, want het is knap lastig, want er zijn nog een paar dingen die ongedaan worden gemaakt, zoals een paar wachtwoorden die dan weer zijn verdwenen, van een site, zoals van Rapidshare. Anderen worden weer gewoon wel bewaard.
Link naar reactie
Die kleine schermjes? Die net over elkaar heen staan? \r\nRechtklik op taakbalk, kies eigenschappen.\r\nKies achter Taakbalkknoppen: \"Nooit combineren\" \r\nDan heb je op je taakbalk weer een beetje de XP layout.\r\n\r\nVerder denk ik dat je eens naar je \"geavanceerde energie \" instellingen moet kijken.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;565427]Die kleine schermjes? Die net over elkaar heen staan? \nRechtklik op taakbalk, kies eigenschappen.\nKies achter Taakbalkknoppen: \"Nooit combineren\" \nDan heb je op je taakbalk weer een beetje de XP layout.\n\nVerder denk ik dat je eens naar je \"geavanceerde energie \" instellingen moet kijken.\n\nNiek[/QUOTE]\nBij geavanceerde Energie moest ik al eerder zijn, om de andere HDD uit te schakelen, die staan nu op 10 min.\nWat de rest betreft zou ik niet weten wat ze met Aero uitschakelen te maken hebben. en gelijk voor het vastzetten van alles in een Lijst lay-out i.p.v Tegels.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;565438]In de schermpje van Dutch, helemaal onderdaan (dat is op het plaatje niet te zien) maar daar kan je een vinkje weghalen, over Aero.\nBij mij blijft het ook weg.\n\nDus nergens op klikken in dat schermpje, gewoon onderaan het vinkje weghalen.\n\nNiek[/QUOTE]\nDaar heb ik deze staan, staat geen Aero bij. ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;565441]Nog 1 klik te ver. Kijk eens bij het tabblad \" Taakbalk \" \n\nIk zie nu ook dat Dutch een ander tabblad open heeft staan. Sorry\n\n Niek[/QUOTE]\nTsja, ik kijk uiteraard naar wat opgedragen wordt, liefst stap voor stap, als het wat ingewikkeld is :(\nDan krijgen wij dus toch dit plaatje, maar als het die onderste is, die is bij mij grijs, dus niet aan te klikken.
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;565446]En dat is raar. Dat tie grijs is. Dat hoort niet. Bij mij is ie gewoon veranderbaar. \nHoeveel gebruikers heb je aangemaakt op die pc en wat zijn hun rechten?\n\nNiek[/QUOTE]\nZoals zo vaak gemeld, 1 gebruiker en die is administrator.:p\nIk gebruik wel het - ClassicShellSetup_2_9_2 menu - weet niet of dat er mee te maken heeft.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;565450]Zoals zo vaak gemeld, 1 gebruiker en die is administrator.:p\r\nIk gebruik wel het - ClassicShellSetup_2_9_2 menu - weet niet of dat er mee te maken heeft.[/QUOTE]\r\n\r\nAls je eerst allerlei shells installeert om de layout van Windows 7 aan te passen, is het niet verwonderlijk denk ik, dat je met andere functies van Windows 7 een probleem kan krijgen.\r\nNiek
Link naar reactie
Bedoel je met al die schermpjes misschien [url]http://mintywhite.com/wp-content/uploads/2009/10/windows-7-aero-peek.jpg?[/url]\r\nIn dat geval hoef je Aero niet eens uit te schakelen. Klik rechts op het blokje rechts naast de tijd. Klik \'\'Bureaublad kort weergeven\'\' aan.\r\nHopelijk helpt dit!\r\nGroeten van Sam
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;565470]Als je eerst allerlei shells installeert om de layout van Windows 7 aan te passen, is het niet verwonderlijk denk ik, dat je met andere functies van Windows 7 een probleem kan krijgen.\nNiek[/QUOTE]\nKweet niet of het daarvan komt, want het wordt veel gebruikt.\nAllerlei shells?\nVoor zover ik weet alleen van Start :p\nOverigens was nu wel Aero aan/uit te vinken, de volgende dag dus, staat uit, zie plaatje. \nEven geproberd, kan nu alleen als het op Basic staat dan kan ik hem nu wel aanvinken, als ik wat anders kies is het weer grijs.\nGisteren kon ik daar helemaal niets mee, hoe het ook stond !!!!\nEchter de kleine schermen blijven dan in beeld, ook na herstart.\nZijn pas weg als ik de basis instelling gebruik voor buroblad.:D\nIk blijf erbij dat \"iets\" de instellingen ongedaan maakt.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;565502]Klik met rechts op het bureaublad, kies \'aan persoonlijke voorkeur aanpassen\',\nkijk onderaan voor de optie \'Vensterkleur\' klik daar op en haal in het dan verschijnende venster het vinkje weg voor \'Transparantie inschakelen\'.\nDat zou het moeten oplossen.[/QUOTE]\nDie instelling al zo vaak gebruikt, maar om een of andere reden komt het toch steeds weer terug met de originele instelling.\nEn ja, ik sla het natuurlijk wel op.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...