Ga naar inhoud

Iso (4,25 Gb) verplaatsen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

als de externe schijf in FAT32 staat, is het in het algemeen niet moeilijk om die naar NTFS te converteren. gezien het bijgevoegde plaatje moet het gewoon kunnen.\n\nMisschien niet onnuttig om te vermelden, kijk eerst of er belangrijke bestanden op de externe staan, en die voor de zekerheid dan even terug zetten op een tijdelijk map op de hoofdcomputer. Soort van backup dus.\n\ndan kan je misschien, zonder enig data verlies, de conversie beginnen.\n\nIn de regel is het zo, dat je een harde schijf, intern of extern zonder dataverlies kan converteren naar NTFS, maar een backup maken zou ik toch in het achterhoofd houden.\n\nvermeld even ook wat voor externe schijf het is, wellicht kunnen meer mensen dan hier op reageren met goede tips, Succes
Link naar reactie
Er staat tamelijk belangrijke data op ja, zo\'n 300 Gb (voornamelijk video\'s en muziek). Dat wordt dus nog een hele klus voor de computer om die even over te kopieren naar een andere datadrager. De pc zelf zal niet gaan, die heeft maar 120 Gb (laptop).\r\n\r\nMisschien kan ik dan wel beter voor 4 of 5 tientjes een andere hdd kopen en die meteen formatteren als NTFS en daar dan bestanden heen kopieren van de externe schijf die ik nu gebruik. Scheelt 1 keer 300 Gb heen en weer kopieren.
Link naar reactie
  • 7 maanden later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...