Ga naar inhoud

Avi converteren werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een hier een film maar hij staat in avi..\r\nNou heb ik op het internet gezocht naar converters maar zen doen het allemaal niet, 1 zegt dat ik de codec niet heb.\r\nDe codecs heb ik gedownload maar hij doet het nog niet.\r\nIk moet het bestand naar vob of naar mp4 bestand hebben iets wat de xbox 360 kan afspelen.\r\nHet probleem is dus de codecs werken niet, ik heb verschillende geprobeerd en ze werken niet.\r\nIk heb windows 7 home editon 32 bit\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
\"probleem\" (het is niet echt een probleem) is dat de ene avi de andere niet is. Het is een containerformaat waardoor je bij wijze van spreken voor 10 verschillende avi\'s 10 verschillende codecs nodig zou kunnen hebben. \"Ik heb de codecs gedownload\" zegt dus totaal niks: welke codecs? En welke codec heeft het avi-bestand nodig?\n\nDat laatste kun je uitvinden met een programma als GSpot of MediaInfo. Met die informatie kun je dan op zoek naar je juiste codec.\nAls die film van internet afkomstig is gok ik dat je de xvid (of divx) codec nodig hebt.
Link naar reactie
Kijk eventueel of MediaInfo het wel weet.\nAls die je ook niet kan vertellen welk formaat het is, dan heb je wel een heel exotisch videoformaat te pakken. De kans dat je daar de juiste codec bij vind is dan ook niet zo groot...\n\nEen andere vraag: kun je die film wel op de computer afspelen met behulp van Windows Media Player? Want als dat zo is heb je de juiste codec al...
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;562574]Kijk eventueel of MediaInfo het wel weet.\r\nAls die je ook niet kan vertellen welk formaat het is, dan heb je wel een heel exotisch videoformaat te pakken. De kans dat je daar de juiste codec bij vind is dan ook niet zo groot...\r\n\r\nEen andere vraag: kun je die film wel op de computer afspelen met behulp van Windows Media Player? Want als dat zo is heb je de juiste codec al...[/QUOTE]\r\n\r\nMediainfo vind ook niks alleen de naam en de groote.....ik kan hem ook niet afspelen emt media player toch bedankt voor de hulp ik zoek wel een andere versie:P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...